מופע קאברט בפריז מולאן רוז'

מולאן רוז' Moulin Rouge


המועדון העתיק והמפורסם שזכה לעיבודים קולנועיים ותיאטרליים! הבטיחו לעצמכם חויה בלתי נשכחת במופע קברט מסורתי עם תלבושות מפוארות. ה'מולאן רוז' היה סמל התרבות הבוהמית הצרפתית וידוע בטחנת הרוח האדומה על גג מבנה התיאטרון. שימו לב עקב הפופולאריות הגדולה של המופע רצוי להזמין כרטיסים מראש.

לתיאום כרטיסים מופע מולאן רוז' 






Booking.com



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

סיור באוטובוס תיירים ברחובות פריז

סיור באוטובוס תיירים ברחובות פריז



סיור באוטובוס עם גג פתוח .בואו לחוות את פריז הרומנטית בלילה או ביום לפי בחירתכם. בסיור של אוטובוס דו-קומתי תוכלו לצפות במבנים המפוארים של פריז, ברובעים היסטוריים, בגשרים המרהיבים מעל נהר הסיין המואר ובקסמה של "עיר האורות". הדרכה על ההיסטוריה של פריז, ומבניה המיוחדים זמינה באוזניות אישיות


Booking.com


לתאם סיור באוטובוס מראש Hop-On-Hop-Off Paris Bus Tour

מסלול האוטובוס .The Vendôme Square, the Comédie Française, the Louvre Museum, Pont neuf bridge, Saint-Germain-des-Prés quarter, Notre-Dame de Paris cathedral, Châtelet square, the Conciergerie on the Cité island, Paris City Hall, the Concorde Square, the Petit et Grand Palais, Champs-Elysées avenue and the Arc of Triumph, the Eiffel Tower, the Invalides, the Madeleine Church, and the Opera house .




הדרכה זמינה בשפות הבאות: אנגלית צרפתית, גרמנית, ספרדית, איטלקית, רוסית, יפנית, פורטוגזית וסינית :הסיור כולל *סיור באוטובוס עם גג פתוח * הדרכה באוזניות אישיות * פעילויות לילדים


Booking.com


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

Grevin מוזיאון השעווה בפריז

מוזיאון השעווה בפריז Grevin Wax Museum






Booking.com


מוזיאון השעווה בפריז הוא אחד הותיקים ביבשת (נוסד ב-1882) וכיום יש בו יותר מ-500 פסלי שעווה בגודל מקורי - ביניהם סלין דיון, מייקל ג'קסון, שארל דה גול, ג'ימי הנדרקיס, צ'רלי צ'פלין, לארה קרופט וספיידרמן. במקום גם מתקיימת סדנא לילדים המכניסה אותם מאחורי הקלעים של המוזיאון ומלמדת אותם כיצד נוצרים פסלי השעווה של הסלבריטאים, כולל התנסות בדיגום ופיסול עצמאי. מחירים: מבוגר – 21€, ילדים - 13€.

תאם ביקור מראש במוזיאון השעווה Grevin בפריז 


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מגדל מונטפרנס בפריז

Montparnasse Tower



 מגדל מונטפרנס ממרומי 210 מטר זכה בתואר המבנה הפונקציונאלי הגבוה בצרפת עד לשנת 2011 , בעוד איבד את הבכורה למגדל first , באיזור לה-דפנס המתנשא לגובה 231 מטר. המגדל נמצא ברובע ה- 15 , והוא יונק את שמו מהאיזור שנקרא כך מהמאה ה- 17 , כשסטודנטים ומשוררים השתעשעו במציאת חרוזים וקראו לאיזור "הר -פרנסוס" , כמו ההר ביוון שבו מקדש לאפולו , אל השירה. המבנה נבנה משנת 1969 עד 1972 עם חיזוק מאסיבי של קלונסאות , ובהשלמתו זכה לביקורות מעורבות , כשחלק מתושבי פריז הלינו על גובהו החריג אל מול קו הנוף הפריזאי.




Booking.com





בשנים האחרונות , נבחנה אופצייה להריסתו אולם הנושא נאמד בכמיליארד יורו. תיירות המבנה בעל 59 קומות , ומקור תעסוקה לכ- 5000 אזרחים העובדים מדי יום בתוכו. בקומה ה -56 ממוקמת טראסה המאפשרת תצפית נפלאה על פריז ו, ומהווה חלופה מצויינת כשמגדל אייפל אינו שמיש לכך. למבנה 25 מעליות ועוד 5 מעליות שרות .כ -750,000 מבקרים את המגדל מדי שנה .בקומה 56 ממוקמת מסעדת גורמה פנורמית בשם "שמי פריז" – le ciel de paris , שמאפשרת גם מסיבות משפחה ומתפקדת כדיסקוטק בלילה. (כ 100 € לארוחה).

תאם ביקור מראש במגדל מונטפרנס בפריז



Booking.com





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

קתדרלת נוטרדאם בפריז

כנסיית נוטרדאם פריז- (Notre-Dame De Paris)




הקתדראלה המרשימה המכונה "נוטרדם דה פאריז" היא ללא ספק אחד מסמליה המובהקים של עיר האורות, בירת צרפת. הקתדראלה הבנויה בסגנון גותי היא מקום משכנו של הארכיבישוף של פאריז ומכאן שיש לה חשיבות דתית בעיני המאמינים הנוצרים ברחבי פאריז מעבר להיותה אתר עלייה לרגל ואבן שואבת לתיירים מכל רחבי העולם.


Booking.com



 קתדראלת נוטרדם ממוקמת ממש בלב ליבה של פריז, עיר האורות. היא למעשה ממוקמת על אי המכונה "איל דה לה סיטה" ממנו על פי האמונה הוקמה פריז על ידי הפראקנים. היום קשה להבחין שמדובר באי כי הוא מחובר בגשרים, אך למעשה מדובר באי טבעי הממוקם בלב נהר הסיין החוצה את פריז לאורכה. כנסו לנוטרדאם והתרשמו מהחלונות, מהמגדלים, מהפעמון, מהמפלצות מהריח ומהמוסיקה הגרגוריאנית. בנוסף, הקריפטה הארכאולוגית מתחת לכיכר, שם תוכלו לראות ממצאים מהתקופה הרומית, 4 יורו למבוגר ו2 יורו לילד.

תאם מראש ביקור בכנסיית נוטרדאם בפריז





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מרכז פומפידו בפריז


מרכז פומפידו בפריז 



Booking.com

אחד מהמבנים המעניינים כיום,  סמל של פריז במאה ה-20, מוזיאון לאומנות מודרנית.  נבנה ב 1977 ונקרא על שם נשיא צרפת בשלהי בשנות ה-70 ז'ורז' פומידו. האדריכלים אשר בנו את הבניין החליטו לבנות את כל הצינורות של הבניין מחוץ לו, כל שהמבנה נראה כצעצוע, מראה צבעוני ומרענן כלפי העיר. המוזיאון כאמור מוקדש לאומנות מודרנית,  עבודות של אמנים כמו, פיקסו, מאטיס, בראק, מקס ארנסט, דאלי, מאן ריי, אנדי וורהול, איב קליין ועוד.. מכובדים אחרים. המוזיאון בנוי לפי קומות, כל קומה מקבצת עבודות משנים מסוימות המאה ה-20. כמובן שבגג מרכז פומפידו ישנה תצפית ומסעדה. כדאי ומומלץ לנוח בכיכר הצמודה למבנה הנפלא הזה, רחבת בטון משופעת מאחוריה חנויות ומסעדות, מופעי רחוב, פנטומימיים, אקרובטים.

רכוש כרטיסים מראש מוזיאון לאומנות מודרנית במרכז פומפידו




מלונות מומלצים במרכז פומפידו






מלון מייזון אלבר פריז סלין (Maison Albar Hotel Paris Céline) שוכן במרחק של 700 מ׳ ממוזיאון הלובר (Louvre) בפריזמרכז פומפידו (Pompidou) נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון, וקתדרלת נוטרה דאם (Notre Dame) ממוקמת במרחק של 15 דקות משם. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה פריז-אורלי (Paris-Orly), הממוקם במרחק של 23 ק"מ.










מלון לה באן פריז (Hotel Les Bains Paris), הנמצא במרחק של 5 דקות הליכה מליבו של רובע המארה (Marais) ובמרחק של קילומטר אחד ממוזיאון הלובר. מרכז פומפידו (Pompidou Centre) נמצא במרחק של 400 מטרים בלבד. תחנת המטרו אטיאן מרסל (Etienne Marcel), הנמצאת במרחק של 230 מטרים, מציעה גישה ישירה לקתדרלת נוטרדאם (Notre Dame Cathedral) ולתחנת הרכבת גאר דו נורד (Gare du Nord).












מלון פנינסולה פריז (Hotel The Peninsula Paris) שוכן במרחק 400 מטרים בלבד משער הנצחון (Arc de Triomphe),מסעדת גג עם נוף 360° של פריז (Paris).  אצטדיון פארק דה פרינס (Parc des Princes) נמצא במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. המלון מרוחק 1.1 ק"מ משדרת שאנז אליזה (Champs-Elysées) ו-1.4 ק"מ ממגדל אייפל (Eiffel Tower). נמל התעופה פריז שארל דה גול ( Paris-Charles de Gaulle Airport) נמצא במרחק 24 ק"מ. חניון עם 57 מקומות חניה זמין באתר.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

בית האופרה בפריז

בית האופרה של פריז



בית האופרה הלאומי של פריז, או כפי שהוא מכונה ארמון גרנייה (בצרפתית: Palais Garnier), הוא בית אופרה מרשים ברובע התשיעי בעיר. הבניין נחשב לאחת מיצירות האדריכלות היפות והמפוארות ביותר בעת בנייתו. הוא נבנה בסגנון נאו-בארוקי, והנו הבניין השלושה עשר ששימש את האופרה של פריז מאז נוסדה על ידי המלך לואי ה-14 בשנת 1669.


Booking.com



בית האופרה של פריז, שנפתח רשמית בינואר 1875, מציג בעיקר הופעות בלט מרחבי העולם ומושך אליו אלפי תיירים מידיי יום. המבנה, המרהיב ביופיו והבנוי בסגנון נאו-בארוקי, נבנה על ידי בארון אוסמן, בהוראת נפוליאון השלישי.


המקום מכיל כ- 2,200 מקומות ישיבה, הפרוסים על פני 3 מפלסים, תאי צפייה אישיים ויציעים מרהיבים. הבניין נבנה בהוראתו של נפוליאון השלישי במסגרת הבנייה מחדש של פריז על ידי בארון אוסמן. באופן יוצא דופן לתקופה, נערך מכרז לבחירת המתכנן. הוגשו הצעות רבות, והזוכה היה אדריכל צעיר, שארל גרנייה (1825 - 1898) בן ה-35, אשר לא תכנן אף מבנה קודם לכן.

הכן כרטיסים מראש לביקור בבית האופרה בפריז





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

פנתאון בפריז

פנתאון בפריז


מבנה נאו-קלאסי שנבנה במקור במאה ה-18 בתור כנסייה, אך כיום הוא משמש כאתר קבורה (נקרופוליס) ואנדרטה לכבודם של גדולי בניה של האומה הצרפתית שנטלו חלק משמעותי בהיסטוריה של המדינה ושל פריז. הפירוש של המילה פנתאון היא "כל האלים". מבנה הפנתאון נבנה לאחר שלואי החמישה עשר נדר בשנת 1744 שאם יחלים ממחלה בה לקה, יחליף את הריסות כנסיית ז'נבייב הקדושה בבניין מפואר הראוי לקדושה הפטרונית של העיר פריז. בשל קשיים כספיים הושלמה הבנייה לבסוף רק בשנת 1790.


Booking.com



בתקופת המהפכה הצרפתית שונה הייעוד של הכנסייה לייעוד הנוכחי של המבנה. בפנתאון של פריז קבורים, בין השאר, וולטר, ויקטור הוגו, ז'אן-ז'אק רוסו, אלכסנדר דיומא, אמיל זולא, לואי פסטר, לואי ברייל ומארי קירי. המולדת הצרפתית מכבדת את בניה גם בחקיקת שמותיהם על קירות המקדש הרפובליקאי. מעל אלף שמות חקוקים בו. בינואר 2007 הסיר נשיא צרפת, ז'אק שיראק, את הלוט מעל לוח הוקרה שהוצב בפנתאון לכבודם של מעל 2,600 איש שהוכרו כחסידי אומות עולם על ידי מוסד יד ושם בישראל, הודות לתרומתם להצלת יהודים מפני גירוש למחנות הריכוז.

רכוש כרטיסים מראש לפנתאון בפריז

א

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

פארק מים בלאס וגאס

Wet'n'Wild לאס וגאס

לשבת, להירגע בפארק המים Wet'n'Wild לאס וגאס, פארק המים המוביל בנבאדה. כולל יותר מ -25 שקופיות וחובה לעשות אטרקציות, פארק שעשועים מים,במיוחד מעולה למדבר הנבאדי ולחום של לאס וגאס.  Slideboarding,  וחוויית משחק מגלשת המים הראשון בעולם. לצלול מטה טורנדו, שבליסטרות רוכבים לחוויה אפס כוח משיכה, או להירגע על הנהר העצל קולורדו Cooler.

לרכישת כרטיסים מראש לפארק המים Wet`n`Wild

Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אומגה בלאס וגאס


Flightlinez Tour by Flightlinez Bootleg Canyon


באומגה הזו תוכל לראות צד של נבאדה אתה אף פעם דרך המדבר בקניון בוטלג קניון. ההרפתקה שלך לאורך ארבע השעות מתחילה עם אוריינטציה קצרה על אופן שימוש בנהלים רתמה והבטיחות שלך. ברגע שאתה מגלה נוחות ובטיחות על הרתמה, לוקחים 15 דקות נסיעה לפסגה של הרי אדום למערכת שביל האוויר רק במדינה. הסיור כולל רב-טווח וסדרות רב-קו של קווי zip שיאפשר לך לרכב עם עד ארבעה אנשים בכל פעם במהירויות של עד 60 קמ"ש. מדריכים יהיו שם בכל שלב של הדרך. במהלך טיול הקילומטר וחצי שלך לפלטפורמה הראשונה, תראה נופים מדהימים של חיות בר, אגם מיד, בולדר סיטי, אלדורדו העמק ולאס וגאס. מעל הרי אדום לחוויה בלתי נשכחת ביותר.

 להזמנת כרטיסים מראש לאומגה בלאס וגאס


 
Booking.com





י

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מאדאם טוסו בלאס וגאס

Madame Tussauds Interactive Wax Attraction




 מאדאם טוסו מוזיאון בובות השעווה. ייחוד המוזיאון הוא האופי האינטראקטיבי של המוזיאון - מותר לגעת בדמויות וחלקן אפילו יגיבו למגע. מוצגות כאן בעיקר דמויות של עולם הבידור, הספורט והפוליטיקה: שחקנים מהשורה הראשונה כמו ג'וני דפ, ג'ורג' קלוני, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, זמרים כמו אלוויס, ליידי גאגא, מייקל ג'קסון ומדונה, ספורטאים כמו טייגר וודס ושאקיל או'ניל וכמובן פוליטיקאים: קנדי, ג'ורג' בוש וברק אובמה. חדר מיוחד מוקדש לדמויותיהן של אגדות הבידור שהופיעו בלאס וגאס. המוזיאון יוצר מספר דמויות חדשות כל שנה, בין השאר, לפי הצעות המבקרים.



להזמנת כרטיסים מראש מאדאם טוסו למוזיאון בובות השעווה בלאס וגאס 

Booking.com







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

Stratosphere Tower בלאס וגאס

Stratosphere Tower


מגדל שגובהו למעלה מ-350 מטרים ובו תצפית, בר, מסעדה ומתקני אקסטרים מעוררי אימה. מהתצפית המקורה, וגם מזו הפתוחה שבראש המגדל, תוכלו לראות את העמק שבו ממוקמת לאס וגאס, להתרשם מהשטח העצום של העיר ולהבחין שה-Strip הוא בסך הכל פס דק של אורות נוצצים בתוך מרחבי העיר הגדולה. בעלי העצבים החזקים יוכלו גם לצרוח מאחד משלושת מתקני האקסטרים, שהם האטרקציה המרכזית של המגדל, המציעים פרשנות מעניינת למתקני ילדות אהובים, כמו נדנדות וקרוסלות. כמובן שגם הצפייה באנשים הצורחים היא חוויה בפני עצמה.

Booking.com



לרכישת כרטיסים מראש Stratosphere Tower




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מירוץ מכוניות קרטינג בלאס וגאס


Pole Position Raceway


תפוס את קסדת מירוץ, הכפפות שלך והתחושה שלך של התרגשות למהיר ביותר הכיף שאתה יכול להיות בחופשה שלך בלאס וגאס. הכל מתחיל בשירות הסעות חינם לאס וגאס (רק להתקשר מראש כדי לתזמן ), ואז להירגע כמו שאתה נלקח למסילת קרטינג המקורה . ברגע שיש לך תוכל לבחור קרטינג המושלם עבורך. מבוגרים (56 "או גבוה) יוכלו להגיע כמובן במהירויות 45 מייל לשעה, ואילו הצעירים (48" וגבוה) יכול לקפוץ לרוכב נוער במהירות של 25 מייל לשעה. estofVegas.com יודע יעניק לך את ההרפתקה שלך עם שלוש אפשרויות כרטיס נפרדות כדי להפיק את המירב של ההרפתקה בוגאס. לפרטים נוספים : קרטינג בלאס וגאס


Booking.com





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

באלי היי מועדון גולף בלאס וגאס

Bali Hai Golf Club


תיירים המרגישים בצורך של מפלט מרגיע, פתרון אלטרנטיבי לאוהבי הגולף , Bali Hai מועדון גולף ליותר משבעה דונם של תכונות מים,, נוף עוצר נשימה ומתקני מחלקה הראשונה. בשם אחד "קורסי Top 40 Resort של אמריקה" על ידי גולף שבוע מגזין ו" הקורס הטוב ביותר בלאס וגאס "על ידי גאס גולף מגזין, Bali Hai מציע מחזות מאגרים פני 71 קורסים בו אורחים יכולים לבחון את כישוריהם תוך שהם נהנים הסביבה בהשראת דרום האוקיינוס השקט היפה שלהם .
Bali Hai Golf Club
חוויה האולטימטיבית   ב Bali Hai Golf Club. להירגע ולהכין להירגע בגן העדן של שחקן גולף במהלך הטיול הבא שלך ללאס וגאס!

Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

שייט על הסיין בפריז

שייט על הסיין בפריז



חוויה מאלפת לכל תייר והזדמנות לצפות בכמה מהאתרים המוכרים בעיר מזווית אחרת. קיימות כמה חברות המציעות סיורים שונים בספינות: הבאטו-בוס (Batobus), למשל, מציעה שיט על נהר הסיין בלב העיר, במסלול הכולל שמונה תחנות - ממגדל אייפל ועד השאנז אליזה. הכרטיס הינו יומי ומאפשר שיט ללא הגבלה. שייט על הנהר מבוצע בידי מספר חברות, בדרך כלל רק בחודשי האביב, הקיץ ותחילת הסתיו, השייט כולל מגוון סוגים רחב. יש כאלו שמתחילים ומסתיימים בנקודות שונות לאורך הנהר, יש כאלו עם ארוחת הערב או צהרים תוך ביצוע השייט, יש כאלו המספקים לנוסע רק משקה קל, או ללא כיבוד בכלל. משך השייט הקלאסי הוא כשעה אחת. לאורך מורד נהר הסיין נמצאים מעגנים של אוניות סיור לאורך הנהר אשר המראה שלהם דומה לחרק גדול לצורך הסיורים הם יוצאים כל חצי שעה ,כמובן שההמלצה להפלגה היא לקראת שקיעה, בשעה של ההפלגה מתגלות אטרקציות רבות של העיר למבקר בסירות התיור, השייט כולל הסברים בשפות שונות אך לא בעברית. אפשרויות נוספות: נסו גם את באטו מושה ,Bateaux Mouches (לפרטים: www.bateauxmouches.com) ואת פריס קאנל Paris Canal ( www.pariscanal.com)

הזמן כרטיסים לשיט על הסיין מראש

Booking.com




8 תחנות איסוף לשייט בכרטיס אטרקציות בחברת Batobus service  השייט יוצא בכל רבע שעה עד חצי שעה. חודשים נובמבר – ינואר בשעות 09:30-16:30 חודשים מרץ-אפריל בשעות 10:00-19:00 חודשים אפריל – אוגוסט בשעות 10:00-19:00 חודשים אוגוסט – נובמבר בשעות 10:00-19:00 שיט על הסיין יעניק לכם מבט אחר ומרתק על העיר, ולכן כדאי מאוד להצטייד במצלמה. בשעות הערב עשויות לנשוב רוחות קרירות על הנהר - דאגו להצטייד בלבוש חם. חלק מהסיורים מציעים ארוחת ערב חגיגית במהלך השיט.


הזמן כרטיסים לשיט על הסיין מראש

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

שער הניצחון בפריז

שער הניצחון - Arc de Triomphe



Booking.com



 שער הניצחון האגדי, ללא ספק אחד מסמלי פריז החשובים. שער גדול ממדים 45X50, אשר הוזמן ע"י נפוליאון ב-1806 כאות ניצחון ב " קרב אוסטרליץ' ", השער הושלם רק ב-1836. שער הניצחון ממוקם ברובע השמיני של פריס, בקצה השדרה הידועה שאנז אליזה, מתחת לכיכר ( שארל דה גול ) נפרשת כיכר אימתנית ( לנהגים תיירים כמוני ) זוהי כיכר בעלת 5 נתיבים ולנהוג שם זה בהחלט חוויה. כמו כן בתחתית השער, ישנו " הקבר האלמוני " זהו קבר לחייל אשר נפל במלחמת העולם הראשונה, הקבר מנציח את 1.3 החיילים אשר נפלו במלחמה הגדולה. השער שימש את צרפת ומעצמות שכבשו את צרפת כשער התנצחות, שער של כוח וגאווה. המעצה המנצחת הייתה מארגנת תהלוכה עוצמתית אשר עוברת מתחת לשער, כך גם במותו של נפוליאון. אל השער מגיעים ע"י מנהרה, העוברת תחת הכיכר, ניתן לעלות לתצפית 50 מטרים , 254 מדרגות ייקחו אתכם למעלה. מהתצפית אתם תראו את 12 השדרות המובילות אל ומשער הניצחון.




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מוזיאון הלובר בפריז

מוזיאון הלובר- Louvre Museum


 מוזיאון הלובר הוא אחד אטרקציות חובה בפריז. זהו מהמוזיאונים החשובים בעולם ואף הגדול מביניהם. המוזיאון ממוקם ברובע הראשון של פריז ואחד מהגאוות העיקריות שבו ומשיכה למיליוני תיירים ובכלל, הוא הציור של ליאונרדו דה וינצ'י, מונה ליזה. הציור שדובר אליו רבות ולא מפסיקים לדבר עליו. הציור שעורר כל כך הרבה סימני שאלה, מאמרים, ספרים ואף סרטים, נעשו נכתבו עליו.

Booking.com




מלבד המונה ליזה תוכלו לראות שם את הפסל " ונוס ממילו "מפסלי יוון העתיקה החשובים, " מדונה והילד " בגרסאות שונות, " רפסודת המדוזה " של תיאודור ז'ריקו, אמנים כמו רפאל, רמברנדט, מיכלאנג'לו, דה וינצ'י, רובנס, טיציאן, פוסן, אלו רק חלק מהאמנים אשר עבודותיהם מוצגות במוזיאון הלובר. ללובר ישנם תערוכות קבועות ומתחלפות, הלובר הינו מתחם ענק, אין הרבה סיכוי שתצליחו לראות אפילו חצי ביום אחד, הצטיידו במפה של המוזיאון, חשוב לתכנן את היום כדי להספיק כמה שיותר ממוזיאון הלובר.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אטרקציות תיירות מרכזיות באוהיו ארצות הברית

אטרקצית תיירות מרכזיות באוהיו ארצות הברית 












באוהיו הערים הדומיננטיות הן: קליבלנד- Clivland- שוכנת במחוז הגדול ביותר של מדינת אוהיו, הוא קואיהוגה, ממוקמת בצפון מזרח המדינה ונהנית מחופיה הדרומיים של ימת אירי. קולומבוס- Colombus- בירתה של אוהיו. העיר נאה ונקייה עם ארכיטקטורה מעניינת, גשרים, מבנים, מוזיאונים ועוד. סינסנטי- Cincenti- העיר יפה, גם עם אדריכלות מעניינת, נהר, גשרים יפים מסעדות לרבות לרבות מסעדות צ'ילי שהעיר ידועה בהן, ברים, מוזיאונים, פארקים, אומנות, ספורט. 


Booking.com








קליבלנד- Clivland- שוכנת במחוז הגדול ביותר של מדינת אוהיו, הוא קואיהוגה, ממוקמת בצפון מזרח המדינה ונהנית מחופיה הדרומיים של ימת אירי.
אטרקציות תיירות מרכזיות בקליבלנד : מוזיאון האומנות של קליבלנד, West side Market, Rock & Roll Hall of Fame, HorseShow Casino, Clevland Museum Naturakl history, Greater Clevland aquarium ועוד.

קולומבוס- Colombus-  בירתה של אוהיו. העיר נאה ונקייה עם ארכיטקטורה מעניינת, גשרים, מבנים, מוזיאונים ועוד.
אטרקציות תיירות מרכזיות בקולומבוס:  Franklin Park Conservatory & Botanical Garden, Center of Science and Indastry, Topiary Park, North market Farmers Market, ועוד.

סינסנטי- Cincenti- דרום מערב אוהיו, העיר יפה, עם אדריכלות מעניינת, נהר, גשרים יפים ומסעדות, ברים, מוזיאונים, פארקים, אומנות, ספורט.
אטרקציות תיירות מרכזיות בסינסנטי :  Cincanati Zoo and Botanical Garden, Great American Ballpark, Cincinati Art museum, Rolling Sespention Bridge, american Sign museum.

פארק סידר פוינט באוהיו יש כמה גני פרחים נפלאים, והאטרקציה המרכזית היא 17 רכבות הרים מטורפות שמהווים אטרקציה לילדים. פארק שעשועים סידר פוינט הוא אתר נופש רחב היקף המכיל מספר רב של בתי מלון ואזורי קמפינג. רבים מרכבות ההרים שנחנכו לאורך השנים בפארק קבעו שיאים חדשים בגובהם או במהירותם כאשר נחנכו לראשונה. בשנים האחרונות נפתח בתחום הפארק גם פארק מים גדול.






WindSeeker - מתקן חדש אשר נחנך בשנת 2011. המתקן הוא בעצם קרוסלה אשר עולה מעלה ומסתובבת במהירות.

maXair – מתקן ענק המכיל 50 מושבים אשר מסתובב כנגד כיוון השעון במהירות רבה מצד לצד. המהירות המקסימלית אליה הנוסעים במתקן מגיעים היא 113 קמ"ש והגובה המקסימלי אליו מגיעים הנוסעים הוא 43 מטרים מעל לקרקע.

Skyhawk – מתקן המכיל 20 מושבים אשר מתנדנד מצד לצד ומגיע למהירות מקסימלית של 97 קמ"ש ומתנדנד בקשת של 92 מעלות. זהו המתקן הגדול ביותר בעולם מסוגו.

Power Tower – המתקן מכיל שני מגדלים. המתקן מעלה בכל פעם 16 נוסעים בכל מגדל לגובה של 91 מטרים כאשר אחר מכן הנוסעים עולים ויורדים במהירות רבה. המהירות המקסימלית אליה הנוסעים במתקן מגיעים היא 80.5 קמ"ש. זהו המתקן הגבוה מסוגו בעולם.

 Ocean Motion - מתקן דמוי ספינה אשר מתנדנד מצד אל צד. הספינה יוצרת כרבע עיגול.




מלונות מומלצים בקליבלנד ארה"ב




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

משחקי וידיאו בקניון SHOWCASE לאס וגאס

Gameworks


משחקי וידאו, הכי כייף משחקי וידאו. אולם ענק בקניון Showcase Mall אשר יכול להכיל עד 3000 איש. שיתוף פעולה של Universal studios ושל Sega Enterprises . מגוון עצום של משחקים מכל הסוגים מהישנים והטובים עד מגה משחקים ומשחקים מבוססי סרטים כ The Fast and The Furious, כל סוגי המשחקים , אופנועים , יריות, קפיצות, משחקי כדור, משחקים Old Fasioned , הכל, גן עדן לילדים.


Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

עולם השוקולדים בלאס וגאס

M&M World


עולם השוקולדים 4 קומות של גן עדן לילדים, 4 קומות של שוקולד, קומה ראשונה זו קומה של מזכרות ספלי קפה עם שמות עליהן ואם לא מצאתם את שמותכם ניתן לבצע זאת במקום. קומה שניה תמצאו 22 צבעים שונים של M&M וממתקים לרוב וחולצות. קומה שלישית זו קומת אספנים בין השאר ניתן גיטרת M&M , קומה רביעית, בקומה זו תמצאו מזוודות, תיקים, תיקי אוכל. גן עדן לחובבי שוקולד.


Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

תערוכת גופות בלאס וגאס

Bodies The Exhibition

תערוכת גופות בלאס וגאס 



Booking.com
תערוכת גופות של הגוף האנושי, תערוכה אשר מקורה בסין ועברה גם בארץ, תערוכה מעניינת מאוד על הגוף שלנו, הכל בשלושה מימדים, בוגאס סיטי התערוכה תערך למשך עשר שנים. תוכלו לראות איך באמת הגול שלנו עובד מהנימים הכי קטנים, ורידים, כיבה, עצמות וכל פינה בגוף האנושי. תערוכה מעניינת מאוד ומומלצת .

התערוכה פתוחה כל יום מ 10:00-22:00 במלון Luxor Hotel & Casino , כרטיס כניסה:  32 דולר.
לרכישת כרטיסים מראש לתערוכת הגופות 



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

CSI אטרקציית בלשים בלאס וגאס

CSI Experience

רוצים להיכנס לעולם הבלשים לזמן קצר ?  עכשין זו ההזדמנות, חווית בלשות בחסות תוכנית הבלשים המצליחה CSI. אתם תצטרכו לפענח 3 רציחות ויהיו לכם 15 חשודים, התהליך מתחיל עם וידאו של צוות השחקנים של הסדרה, יתנו לכם דפים שאיתם תוכלו לעבוד . אל דאגה חוויה כייפית ומשכילה, תעבדו עם טביעות אצבעות, ו DNA ועוד.. אתם תעבדו עם מולטימדיה לגלות מה פיספסתם ולבסוף יגלו לכם אם לא הצלחתם את הדרך לפתרון התעמולה. חוויה מרתקת.



Booking.com




האטרקציה מתארחת במלון MGM Grand , מ 10:00 בבוקר עד 22:00 בערב. כרטיס כניסה: לאדם 30 דולר. MGM Grand Lion Habitat

להזמנת כרטיסים מראש לאטרקציית הבלשים CSI



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

MGM בית גידול לאריות בלאס וגאס

MGM Grand Lion Habitat





Booking.com




בית גידול אריות במלון MGM זו חוויה נדירה לכל המשפחה, תוכלו לצפות באריות ממש לידכם דרך חלונות ענקים שקופים, כאילו האריות הולכים אתכם בלובי, תוכלו לראות איך המאלפים מאכילים את החיות הנהדרות האלו , באריות אלו מטפלים כאילו היו בני אדם, מלבד הצרכים הבסיסיים גם חופפים לבם את הפרווה עם שמפו, כן, כן, תוכלו לקרוא עובדות על אריות, אריה יכול לישון עד 20 שעות ביום למשל, תענוג. מומלץ. שעות 11:00 עד 19:00 בערב, שעות האכלה ב 11:15 וב 16:30 אחר הצהריים. חינם.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הגן הסודי במלון מיראג' לאס וגאס

Secret Garden and Habitat at The Mirage




במלון מיראז' ישנו נוה מדבר שבו בית גידול לדולפינים ובית גידול לחתולי פרא, נמרים, פומות, אריות לבנים. שני בתי הגידול אחד ליד השני, אם תרצו תוכלו ליהיות מאלפי דולפינים ליום אחד, ילבישו אתכם חליפת צלילה וילמדו אתכם להאכיל את הדולפינים , תצלמו איתם ותיהיו נוכחים בפעילות היום יומית של חיות נפלאות אלה.

שעות הכניסה משתנות , כרטיס כניסה: 20 דולר למבוגר, 15 לצעירים וילדים מתחת לגיל 3 נכנסים חינם.







Booking.com







לרכישת כרטיסים לגן הסודי במלון מיראג' בלאס וגאס 

ל

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מגדל אייפל במלון פריז לאס וגאס

Eiffel Tower Las Vegas






Booking.com






מגדל אייפל באמצע לאס וגאס, שוכן במלון פריז אשר בסטריפ. המגדל גובהו כ 140 מטרים מציע נופים מרהיבים לסטריפ ולעמק לאס וגאס, האייפל נקודה מאוד רומנטית בוגאס, חתונות נערכות במגדל. בנוסף המגדל מציע מסעדה בקומה ה -11 עם נוף מדהים. מעלית זכוכית תיקח אתכם כאשר תמריאו לקומות העליומות.
פתוח מ 9:30 בבוקר עד 24:30 בלילה,
כרטיס כניסה 10 דולר למבוגר, 7 דולר לילד. Paris Las Vegas hotel .

לרכישת כרטיסים מראש למגדל אייפל במלון פריז לאס וגאס

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

רכבת הרים במלון ניו יורק ניו יורק בלאס וגאס

The Roller Coaster at New york New - New york


רכבת הרים לכל דבר סביב מלון ניו יורק-ניו יורק, לא רק סביב המלון מדהים זה אלא גם בתוכו, כן כן, הרכבת עוברת גם בתוך המלון. בעת הנסיעה ברכבת תוכלו לצפות על הסטריפ, יותר ממיליון מבקרים על הרכבת כל שנה, בסוף אל תשכחו לאסוף את התמונות שלכם. רכבת הרים משגעת. פתוח מיום ראשון עד חמישי 11:00 בבוקר עד 23:00 בערב, יום שישי ושבת מ 10:30 עד 24:00 בלילה.

Booking.com  

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הר געש מיראג' בלאס וגאס

Mirage volcano



כירוגרפיה של אש ומים , מול מיראז' על הסטריפ, אטרקציה חינמית מאוד פופלארית, לאחר פיתוח של 25 מיליון דולר הר הגעש נראה מרשים יותר ומלהיב יותר, החברה אשר אחראית למוצר היא חברת WET, אלו אחראים גם למיזרקה של הבלאג'יו ועוד מזרקות במלונות שונים בסטריפ. כדורי אש, מים ומוסיקה. הר הגעש במיראג' פתוח כל ערב מרדת החשכה עד 23:00 בלילה.


Booking.com








 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אקווריום במלון מאנדלאיי ביי לאס וגאס

Mandalay Bay Shark Reef



אקווריום ענק מימדים, בתחתית המלון, אקווריום אשר ברשותו כרישים, מדוזות, צביי ענק ועוד כ 300 סוגי דגים מי ים, 5 סוגי כרישים שונים, אפילו קרוקודיל אדמוני יחודי מסתובב בשכונה, סך הכל כ 1200 חיות, תוכלו לראות איך מאכילים את הכרישים שלוש פעמים בשבוע, האקווריום נראה כספינה הרוסה בלב ים. לא רק תיירים באים לראות את האקווארייום אלא אנשי מקצוע. חוויה כייפית ומרתקת לכל המשפחה. האקווריום נמצא ב Mandalay Bay Hotel & Casino ,









Booking.com



פתוח מיום ראשון עד יום חמישי 10:00 עד 20:00 בערב, שישי ושבת 10:00 עד 22:00 , מחיר כניסה: 12 דולר למבוגר, ילדים מתחת לגיל 4 נכנסים חינם.

לרכישת כרטיסים מראש  Mandalay Bay Shark Reef

Save on your hotel - www.hotelscombined.com