אטרקציות תיירות מרכזיות באוהיו ארצות הברית

אטרקצית תיירות מרכזיות באוהיו ארצות הברית 












באוהיו הערים הדומיננטיות הן: קליבלנד- Clivland- שוכנת במחוז הגדול ביותר של מדינת אוהיו, הוא קואיהוגה, ממוקמת בצפון מזרח המדינה ונהנית מחופיה הדרומיים של ימת אירי. קולומבוס- Colombus- בירתה של אוהיו. העיר נאה ונקייה עם ארכיטקטורה מעניינת, גשרים, מבנים, מוזיאונים ועוד. סינסנטי- Cincenti- העיר יפה, גם עם אדריכלות מעניינת, נהר, גשרים יפים מסעדות לרבות לרבות מסעדות צ'ילי שהעיר ידועה בהן, ברים, מוזיאונים, פארקים, אומנות, ספורט. 


Booking.com








קליבלנד- Clivland- שוכנת במחוז הגדול ביותר של מדינת אוהיו, הוא קואיהוגה, ממוקמת בצפון מזרח המדינה ונהנית מחופיה הדרומיים של ימת אירי.
אטרקציות תיירות מרכזיות בקליבלנד : מוזיאון האומנות של קליבלנד, West side Market, Rock & Roll Hall of Fame, HorseShow Casino, Clevland Museum Naturakl history, Greater Clevland aquarium ועוד.

קולומבוס- Colombus-  בירתה של אוהיו. העיר נאה ונקייה עם ארכיטקטורה מעניינת, גשרים, מבנים, מוזיאונים ועוד.
אטרקציות תיירות מרכזיות בקולומבוס:  Franklin Park Conservatory & Botanical Garden, Center of Science and Indastry, Topiary Park, North market Farmers Market, ועוד.

סינסנטי- Cincenti- דרום מערב אוהיו, העיר יפה, עם אדריכלות מעניינת, נהר, גשרים יפים ומסעדות, ברים, מוזיאונים, פארקים, אומנות, ספורט.
אטרקציות תיירות מרכזיות בסינסנטי :  Cincanati Zoo and Botanical Garden, Great American Ballpark, Cincinati Art museum, Rolling Sespention Bridge, american Sign museum.

פארק סידר פוינט באוהיו יש כמה גני פרחים נפלאים, והאטרקציה המרכזית היא 17 רכבות הרים מטורפות שמהווים אטרקציה לילדים. פארק שעשועים סידר פוינט הוא אתר נופש רחב היקף המכיל מספר רב של בתי מלון ואזורי קמפינג. רבים מרכבות ההרים שנחנכו לאורך השנים בפארק קבעו שיאים חדשים בגובהם או במהירותם כאשר נחנכו לראשונה. בשנים האחרונות נפתח בתחום הפארק גם פארק מים גדול.






WindSeeker - מתקן חדש אשר נחנך בשנת 2011. המתקן הוא בעצם קרוסלה אשר עולה מעלה ומסתובבת במהירות.

maXair – מתקן ענק המכיל 50 מושבים אשר מסתובב כנגד כיוון השעון במהירות רבה מצד לצד. המהירות המקסימלית אליה הנוסעים במתקן מגיעים היא 113 קמ"ש והגובה המקסימלי אליו מגיעים הנוסעים הוא 43 מטרים מעל לקרקע.

Skyhawk – מתקן המכיל 20 מושבים אשר מתנדנד מצד לצד ומגיע למהירות מקסימלית של 97 קמ"ש ומתנדנד בקשת של 92 מעלות. זהו המתקן הגדול ביותר בעולם מסוגו.

Power Tower – המתקן מכיל שני מגדלים. המתקן מעלה בכל פעם 16 נוסעים בכל מגדל לגובה של 91 מטרים כאשר אחר מכן הנוסעים עולים ויורדים במהירות רבה. המהירות המקסימלית אליה הנוסעים במתקן מגיעים היא 80.5 קמ"ש. זהו המתקן הגבוה מסוגו בעולם.

 Ocean Motion - מתקן דמוי ספינה אשר מתנדנד מצד אל צד. הספינה יוצרת כרבע עיגול.




מלונות מומלצים בקליבלנד ארה"ב




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה