פוזטינו איטליה

פוזטינו Positano היא עיר ציורית קטנה עם נוף החוף מרהיב, על חוף אמאלפי המפורסם בקמפניה , איטליה . העיירה עצמה ניצבת על מובלעת על פני גבעה ורואה לעבר מימי חוף אמאלפי. באופן טבעי יפה, Positano מושך אלפי מבקרים מדי שנה. כל השנה, העיר תמיד מלא אנשים, אבל אם אתם מתכננים לבקר Positano, העיתוי המתאים לבקר בפוסטינו הוא  במהלך עונת האביב.






כנסיית קולגיאטה די סנטה מריה אסונטה . אחת מהאטרקציות המפורסמות ביותר Positano. הכנסייה הישנה, ​​המתפארת בכיפה מלכותית, נבנתה בשנות העשרים של המאה ה -20, והיא ממוקמת במקום של הסמל הביזנטי המפורסם מהמאה ה -13, מדונה די פוסיטנו.
מומלץ להינות מהמקום עצמו מהנמל ושופינג בחנויות שבאיזור הנמל. כמו כן, תיהנו מטעימות לימונצ'לו, טיולי יין ושיעורי בישול של פוזיטנו.






מלונות מומלצים בפוזיטינו

מלון אלסיונה רזידנס (Alcione Residence), המתנשא גבוה מעל הים הטירני (Tyrrhenian), שוכן במרכז פוזיטנו (Positano) ונמצא במרחק של 60 ק"מ משדה התעופה נאפולי-קאפודיקינו (Naples-Capodichino).









מלון וילה דלה פלמה (Villa Delle Palme) בניהול משפחתי ממוקם על הכביש הראשי של פוזיטנו (Positano), המלון נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מקתדרלת סנטה מריה אסונטה (Santa Maria Assunta). חופי ספיאג'יה גראנדה (Spiaggia Grande) ופורנילו (Fornillo) נמצאים במורד הסמטאות הצרות והמדרגות הציוריות המסורתיות של חוף אמלפי (Amalfi). ניתן להגיע למרכז פוזיטנו באוטובוס העוצר במרחק של 100 מ' משם.





מלון סבויה (Hotel Savoia) נהנה ממיקום פנטסטי בפוזיטנו (Positano), ליד כיכר מוליני (Mulini) הפופולרי ו-200 מטרים מחוף הים. מהמלון תוכלו לצעוד לאורך הטיילת שמול הים ולהגיע אל החוף בתוך פחות מ-5 דקות. שאלו בדלפק הקבלה בנוגע להזמנת טיולים לאורך חוף אמלפי (Amalfi).



Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה