מדריך טיולים לפריס צרפת

מדריך טיולים לפריס צרפת 

החלטתם לטוס לעיר המופלאה בצרפת, פריז היא העיר הגדולה בצרפת ואחת מערי התיירות הגדולות בעולם. זאת עיר רומנטית ומלאה בתרבות היסטורית ועכשווית , בפאבים, מקומות בילוי וגם אתרים תרבותים מאלפים מסגנונות ותקופות שונות. כל אחד יכול למצוא בקלות את מה שהוא אוהב מתוך המבחר הרב.

העיר מחולקת לרובעים כך שבכל אזור יש סגנון שונה של בילוי. לכן מומלץ שבחירת המלון בפריז תעשה לפי סוג הבילוי שבו אתם מעוניינים. בפריז יש מערך רכבות ואוטובוסים שמקנים גישה נוחה להמון מקומות תיירות, בקלות ובמהירות. מרכז העיר מומלץ לבחור במלון שנמצא במרכז כיוון ששם מתקיימים הרבה פסטבלים והופעות אומנים, מסעדות מפנקות וכן מקומות כינוס נמצאים בקרבת מקום. האתרים שמושכים הכי הרבה תיירים בפריז, הם המוזאונים ואתרים הסטוריים.

מרבית מאתרים אלו נמצאים במרכז העיר כך שבמרחק קצר מגיעים למקומות יפים במיוחד. אתרי חובה למטייל במקומות היסטורים ותרבותיים אפשר לראות את: מגדל האייפל שהפך לסמל המרכזי של פריז, אופרה גרנייה בניין  האופרה הישן  וכן את שער הניצחון. בעקבות כך שהעיר פריז הולידה המון אומנים העיר מלאה במבנים מיוחדים עם אדריכלות מיוחדת. דוגמאות לכך: מרכז פומפידו, מגדל מונפראנס שהיה המגדל הגבוה ביותר בצרפת. בפארקים ומדשאות מומלץ לבקר ב: גני טוולרי וגני לוקסמברג שנבנו לגידול צמחי מרפא עבור לואי השלושה-עשר.

מקומות אלו ממולצים לביקור לא רק לחובבי גינון וצמחייה. הם פשוט מקומות מהממים שחובה לבוא ולשטוף את העינים. מלונות מומלצים בפריז בחירת המלון הטוב ביותר שעונה לצרכים האישיים שלכם, הן מבחינת מיקום , כלכלית  והן מבחינת גודל המלון והשקט שבו. כמו כן המלונות נחלקים לכמה רמות כך שיש בפריז מלונות של שלושה, ארבעה וחמישה כוכבים. אפשר למצוא מלונות במחיר מאוד זול ללילה. לעומת זאת אפשר למצוא מלונות יוקרתיים במיוחד של חמישה כוכבים שנותנים אוירה יוקרתית כולל כל הפינוקים.

אטרקציות תיירות מרכזיות בפריז 


מלונות מומלצים בפריז



 


Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה