אגם מאג'ורה איטליה

אגם מאג'ורה

אגם מאג'ורה הוא האגם השני בגודלו באיטליה ונחשב עבור רבים ליפה שבהם. הוא מוקף הרים, לחופיו עיירות אלגנטיות ובמרכזו כמה אים ידועים שכדאי לבקר בהם. הכי נוח להגיע בטיסה למילאנו.


אטרקציות מרכזיות באגם מאג'ורה

האטרקציה הידועה של האגם היא האיים הבורומאים, שלושה איים שנמצאים במרכזו ונקראים על שם משפחה שרכשה אותם במאה ה 14. האי שאסור לוותר עליו הוא איזולה בלה. באי ארמון מפואר שממנו מגיעים לגנים מרהיבים ומסוגננים במיוחד, ובהם פסלים רבים ונוף עוצר נשימה של האגם וסביבותיו. שני האיים הסמוכים נקראים איזולה מאדרה ואיזולה פסקטורי. אפשר לקנות כרטיס הפלגה שמגיע גם אליהם.

העיר סטרזה נחשבת ליפה ביותר באגם, ולא בכדי. העיר, השוכנת ממש על החוף, נהנית מאדריכלות נוף וגנים ברמה גבוהה במיוחד. הכל פורח, צבעוני וגזום באופן הכי אסתטי. בתוך הצמחייה מתבלטת שורת מבנים ומלונות מרהיבים, ובעיר גם טיילת נאה ביותר. וילה טראנטו שבעיירה ורבאניה נחשבת לאחת היפות והידועות באגם. בוילה גנים בוטניים בסגנון אנגלי שצמודים אליה. מנזר סנטה קטרינה על הצוק, במרכז הגדה המזרחית של האגם ויורד מהצוק ממש אל תוך המים. הדרך הכי טובה להתרשם באמצעות שייט שעובר לידו.

חופי רחצה באגם מאג'ורה

חופי רחצה ציבויים שלא תמיד נקיים או מרשימים במיוחד.

איפה ישנים באגם מאג'ורה

כדאי לישון בחלק המרכזי או הצפוני של האגם. אם אתם מעוניינים להגיע בהמשך לאזור אגם לוגאנו, כדאי להתמקדם במרכז הגדה המזרחית. אם אתם רוצים להגיע לחלק השוויצרי של אגם מאג'ורה, על שמורות הטבע הרבות בו, אפשר גם להתמקדם בגדה המערבית, או בצפון הגדה המזרחית.


מלונות בסטרזה Stresa אגם מאג'ורה



מלון וילה אה פאלאצו אמינטה (Hotel Villa e Palazzo Aminta) שוכן על שפת אגם מג'ורה (Maggiore), ומציע מרכז בריאות מפואר, חוף פרטי, ובריכת שחייה חיצונית מחוממת המשקיפה אל האיים הבורומאיים.  המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה סטרסה (Stresa). הוא מציע שירות הסעות חופשי למרכז העיירה.






מלון גראנד בריסטול (Grand Hotel Bristol) ממוקם למרגלות הרי האלפים (Alps), ומשקיף אל אגם מג'ורה (Maggiore) והאיים הבורומאים (Borromean Islands). המלון נמצא במרחק של 800 מ' ממרכז העיירה סטרסה (Stresa), ובמרחק של 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת.








מלון דלה טורה ממוקם במרכז העיר סטרסה במרחק 150 מטר בלבד מאגם מג'ורה. מגינת המלון ניתן לראות את נופי האגם המרהיבים.  מלון ידידותי זה מהווה נקודת מוצא נוחה למעוניינים לבקר באיי בורומאי, שכן בקרבת מקום ישנו שפע מעבורות שמפליגות לאיים השונים. הליכה נעימה של 20 דקות לאורך הטיילת תוביל אותכם היישר למרכז סטרסה. כמו כן, המלון המשקיף על ההרים הציוריים.






Booking.com

אגמים נוספים בצפון איטליה

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה