אגם לוגאנו איטליה - שוויץ

אגם לוגאנו הוא אחד האגמים הידועים בשוויץ ולמרות שהוא לא שייך רשמית לאיטליה נוטים להתייחס אליו כחלק מאגמי איטליה. בין המדינות יש מעבר גבול לשוויץ והשימוש במטבע שונה ומדברים באיטלקית.



אגם לוגאנו שוויץ/ איטליה

אטרקציות מרכזיות באגם לוגאנו 

העיר לוגאנו מציעה טיילת נהדרת ומטופחת במיוחד. מהכיכר המרכזית יוצאת רכבת אדומה ומצועצעת שמציעה סיור היקפי בעיר. מסביב ללוגאנו מתנשאים כמה הרים שניתן להעפיל אליהם ברכבת. הידוע ביותר הוא מונטה סלבטורה, שהביקור בו הוא חוויה בלתי נשכחת. עם הירידה מהרכבל עולים עוד טיפה ברגל ומגיעים לתצפית של 360 מעלות על האגם וסביבתו.
במעלה ההר מגיעים למישור פתוח ולא מקורה שבו מתקיימות תערוכות מתחלפות, וממנו ניתן גם לצאת לכמה מסלולי הליכה נחמדים באורכים ובדרגות קושי שונות. ההעפלה לפסגת ההר נמשכת כ 20 דקות, ובסופה תהיה לכם תחושה שאתם קרובים לאלוהים עד כמה שניתן.
על שפת האגם, קילומטרים אחדים דרומית  לעיר לוגאנו, נמצא פארק מיני שוויץ, חוץ מהדגמים הזעירים של הבתים, ההרים והנחלים יש במקום גם גן שעשועים.



חופי רחצה באגם לוגאנו

לא החלק החזק של האגם, אבל אם ממש רוצים לרחוץ כאן, אפשר למצוא חופים קטנים.

איפה ישנים באגם לוגאנו

לא מומלץ לישון ממש בלוגאנו בגלל המחיר ... תלוי לאן אתם רוצים להגיע... אפשר לישון בעיירות מסביב .

Booking.com 



מלונות מומלצים בלוגאנו


מלון ספלנדיד רויאל בלוגאנו 5 כוכבים 



מלון ספלנדיד רויאל (Hotel Splendide Royal)  המלון הוא המלון האופנתי ביותר בלוגאנו (Lugano), והוא ממוקם ברחוב הראשי של לוגאנו, לצד האגם, תוכלו להגיע אל מרכז העיר, ובו בוטיקים אלגנטיים, בתוך דקות הליכה ספורות לאורך האגם. מסעדת המלון, לה ורנדה (La Veranda), מציעה נוף נפלא של אגם לוגאנו ושל ההרים, ומתאפיינת באווירה אלגנטית ומעודנת.



מלון לוגאנו דנטה סנטר סוויס קוואליטי בלוגאנו 4 כוכבים


מלון לוגאנו דנטה סנטר סוויס קוואליטי (Lugano Dante Center Swiss Quality Hotel) ממוקם בפיאצה צ'וקארו (Piazza Cioccaro) השקטה, באזור המדרחוב בלב לוגאנו (Lugano). היציאה לכביש המהיר A2 נמצאת במרחק של 5 דקות נסיעה משם.





מלון סרפיאנו בלוגאנו 3 כוכבים



מלון סרפיאנו (Hotel Serpiano), הממוקם בלב מונטה סן ג'ורג'ו (Monte San Giorgio), נמצא בגובה של 650 מטרים מעל לאגם לוגאנו (Lugano).  מונטה סן ג'ורג'ו הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו המהווה נקודת מוצא אידיאלית לטיולים ולרוגע בטבע. אגם לוגאנו נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה משם. מילאנו נמצאת בטווח של שעה משם.



אגמים נוספים בצפון איטליה

אגם לוגאנו  |  אגם קומו  | אגם גארדה | אגם מאג'ורה



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה