מרכז פומפידו בפריז


מרכז פומפידו בפריז 



Booking.com

אחד מהמבנים המעניינים כיום,  סמל של פריז במאה ה-20, מוזיאון לאומנות מודרנית.  נבנה ב 1977 ונקרא על שם נשיא צרפת בשלהי בשנות ה-70 ז'ורז' פומידו. האדריכלים אשר בנו את הבניין החליטו לבנות את כל הצינורות של הבניין מחוץ לו, כל שהמבנה נראה כצעצוע, מראה צבעוני ומרענן כלפי העיר. המוזיאון כאמור מוקדש לאומנות מודרנית,  עבודות של אמנים כמו, פיקסו, מאטיס, בראק, מקס ארנסט, דאלי, מאן ריי, אנדי וורהול, איב קליין ועוד.. מכובדים אחרים. המוזיאון בנוי לפי קומות, כל קומה מקבצת עבודות משנים מסוימות המאה ה-20. כמובן שבגג מרכז פומפידו ישנה תצפית ומסעדה. כדאי ומומלץ לנוח בכיכר הצמודה למבנה הנפלא הזה, רחבת בטון משופעת מאחוריה חנויות ומסעדות, מופעי רחוב, פנטומימיים, אקרובטים.

רכוש כרטיסים מראש מוזיאון לאומנות מודרנית במרכז פומפידו




מלונות מומלצים במרכז פומפידו






מלון מייזון אלבר פריז סלין (Maison Albar Hotel Paris Céline) שוכן במרחק של 700 מ׳ ממוזיאון הלובר (Louvre) בפריזמרכז פומפידו (Pompidou) נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון, וקתדרלת נוטרה דאם (Notre Dame) ממוקמת במרחק של 15 דקות משם. נמל התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה פריז-אורלי (Paris-Orly), הממוקם במרחק של 23 ק"מ.










מלון לה באן פריז (Hotel Les Bains Paris), הנמצא במרחק של 5 דקות הליכה מליבו של רובע המארה (Marais) ובמרחק של קילומטר אחד ממוזיאון הלובר. מרכז פומפידו (Pompidou Centre) נמצא במרחק של 400 מטרים בלבד. תחנת המטרו אטיאן מרסל (Etienne Marcel), הנמצאת במרחק של 230 מטרים, מציעה גישה ישירה לקתדרלת נוטרדאם (Notre Dame Cathedral) ולתחנת הרכבת גאר דו נורד (Gare du Nord).












מלון פנינסולה פריז (Hotel The Peninsula Paris) שוכן במרחק 400 מטרים בלבד משער הנצחון (Arc de Triomphe),מסעדת גג עם נוף 360° של פריז (Paris).  אצטדיון פארק דה פרינס (Parc des Princes) נמצא במרחק 15 דקות נסיעה בלבד. המלון מרוחק 1.1 ק"מ משדרת שאנז אליזה (Champs-Elysées) ו-1.4 ק"מ ממגדל אייפל (Eiffel Tower). נמל התעופה פריז שארל דה גול ( Paris-Charles de Gaulle Airport) נמצא במרחק 24 ק"מ. חניון עם 57 מקומות חניה זמין באתר.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה