וושינגטון מלאה בהיסטוריה של ארצות הברית

וושינגטון  היסטוריה של ארצות הברית 


לוושינגטון יש חשיבות היסטורית ובירת ארצות הברית. וושיגנטון אינה שייכת לאף מדינה ממדינות ארצות הברית והמקום הינו מקום פדרלי שם ממוקמים רבים ממשרדי הממשלה ביניהם הבית הלבן. בוושינגטון ניתן למצוא מבחר של אנדרטאות ומוזיאונים ברחבי העיר וגם משפחות עם ילדים יוכלו למצוא עניין במקום.




 מלונות מומלצים בוושינגטון

מלונות מומלצים בקרבת הבית הלבן

מלון הייאט פלייס וושינגטון די.סי./ווייט האוס (Hyatt Place Washington DC/White House) ממוקם במרחק של פחות מ-5 ק"מ מג'ורג'טאון (Georgetown) ומגבעת הקפיטול (Capitol Hill),גג עם נוף לעיר,  תחנות רכבת המציעות קישורים של הקו האדום, הכחול, הכסף והכתום נמצאות בטווח של כ-300 מטרים. המלון נמצא במרחק של 2.6 ק"מ מדופונט סירקל (Dupont Circle) ובמרחק של 2.3 ק"מ מהנשיונל מול (National Mall). נמל התעופה רונלד רייגן וושינגטון נשיונל (Ronald Reagan Washington National Airport) נמצא במרחק של 7.4 ק"מ.

מלון דה ארכיטקט (The Architect) ממוקם בוושינגטון, במרחק 700 מטרים מהבית הלבן (White House),  אנדרטת וושינגטון (The Washington Monument) נמצאת במרחק של 1.8 ק"מ ממקום האירוח, מרכז הכנסים וושינגטון (Washington Convention Center) ממוקם במרחק של ק"מ אחד משם, ונמל התעופה רונלד רייגן וושינגטון (Ronald Reagan Washington National Airport) מרוחק 7.6 ק"מ.

מלון אקא ווייט האוס (AKA White House) שוכן במיקום מרכזי במרכז העיר וושינגטון די. סי (Washington, D.C), ונמצא במרחק של 2 ק"מ מהבית הלבן (White House). מספר מוסדות היסטוריים ותרבותיים כגון הבנק העולמי (World Bank), משרד האוצר (Treasury Department) וגלריית האומנות קורקוראן (Corcoran Gallery of Art) נמצאים במרחק של כ-3 ק"מ.  אם אתם מעוניינים לטייל בסביבה, כיכר לפאייט (Lafayette) נמצאת במרחק של קילומטר. המול (National Mall), אנדרטת וושינגטון (Washington Monument) ואנדרטת הזיכרון של לינקולן (Lincoln Memorial) נמצאים כולם במרחק של כ-2 ק"מ.



Booking.com
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה