ניו יורק זה לא רק מנהטן


ניו יורק זה לא רק מנהטן 

עיירות ציוריות ושלוות במרחק קצר נסיעה ממרכז מנהטן, לאורך נהר ההדסון המופלא. הדרך אליהן קלה, הנופים מרהיבים ובסתיו צבעי השלכת עוצרים נשימה. כביש 87 מוביל לווסט סייד שאיתו נוסעים צפונה עד גשר ג'ורג וושינגטון עולים על הגשר במפלס העליון שלו ופונים ימינה וצפונה על כביש הפליסיי פארקווי (Palisades) וכשמגיעים למחלף יורדים לכביש 87 צפון.





טאפן ונאייק
עיירה המכונה על שם גשר "טאפן זי" הסמוך, העובר מעל נהר ההדסון הגדול והיפה, עיירה מתוקה ומנומנמת. המיקוד הוא על מרגל אנגלי בשם מייג'ור אנדרי שנתלה בכיכר בשחר ימיה של ארצות הברית. באותה כיכר פועלת מסעדה שבה יש גם פסנתרן ותיק שמנגן מה שמבקשים ממנו. מטאפן כדאי להמשיך לעיירה נאייק. ברחוב הראשי תמצאו הרבה בתי אוכל, חלקם אופנתיים ואחרים ותיקים. לאורך הרחוב עד לגדות הנהר שם יש מסעדה הפונה למים, שממנה אפשר להשקיף על הנוף המרגיע. בעיירה יש גם חנויות למזכרות, מתנות ועתיקות ויש שם חנות לממכר בובות מתקופות שונות.

ניו פאלץ
בניו פאלץ תוכלו לצעוד ברחוב העתיק ביותר, הבית הכי עתיק - כשנכנסים לרחוב העתיק הזה מרגישים את ההיסטוריה הבית העתיק משמש כמוזיאון ובבתים האחרים מתגוררים צאצאים של המתיישבים הראשונים.

קולד ספרינג ובייקן 
בקולד ספרינג ישנם בתים בסגנון ויקטוריאני שבהם גרים עדיין אנשים, הארובות מעלות עשן והכל צבוע בצבעים מפתיעים. ברחוב הראשי ישנם חנויות עם אוצרות מהמאה ה 19 רהיטים, מסגרות, כלים, תכשיטים, תמונות, כלי כסף, בובות ועוד. בבייקן תמצאו כנסייה יפה בתחילת הרחוב הראשי ולחנויות לממכר עתיקות.

ריינבק וקינגסטון 
בעיירה ריינבק שוכן ביקמן, שהוא המלון העתיק ביותר בארצות הברית. ביקור בחדרים מוכיח שבני האדם השתנו מאוד מאז ימי בנייתו - המיטות מיניאטוריות, הכסאות גוציים והתקרות נמוכות. הכל משרה תחושה של חדר בובות. ברחוב שמאחורי הלון, הגדוש בחנויות מעוצבות ומסוגננות לכלי בית, מזכרות, חפצי אומנות ועתיקות.  קינגסטון מציעה הרבה מסעדות וגלריות לאומנות המציעות יצירות אומנות במחירים הוגנים.


Save on your hotel - hotelscombined.co.il
 הדקה ה- 90

תגובה 1: