טירת הרוזן גנט Ghnet בבלגיה

גנט Ghnet ממוקמת כ 30 מייל מבריסל.  Gravensteen, הידוע גם בשם "טירת הרוזן", היא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר של העיר. הטירה היא מבצר מימי הביניים האופייני עם גרם מדרגות מתפתל, צינוק מוקף קירות גבוהים וחפיר מגן.


בנוסף למבנה ארכיטקטוני מעניין בן מאות שנים, טירה משוחזרת בתים מספר אוספי המוזיאון. תיהנו מנופים מדהימים של העיר. הרוזן הפלמי, פיליפ של אלזס, בנה את הטירה כמבצר מתגונן בסוף המאה ה -12. לאחר מותו, הוא הפך למעון מותרות עבור הרוזנים של הפלמי. הבניין שימש מאוחר יותר כלא ולאחר מכן כמכלול תעשייתי החל מהמאה ה -19. ראה כיצד היא שוחזרה לפאר ימי הביניים שלה בתחילת המאה ה -20. הוא נפתח לציבור ב -1907.


 נסו את "מדריך הסרט" של הטירה, סיור וירטואלי שהוצג על ידי שתי דמויות היסטוריות, הסופר צ'רטיין דה טרויה והאריסטוקרט סיימון סאפי. המדריך בוחן את ההיסטוריה של הטירה ומסביר היבטים שונים של מסורת ותרבות מימי הביניים. סיור אינטראקטיבי זה פופולרי במיוחד בקרב משפחות וילדים.




 Ventureinside חדר הטירה לשעבר של הטירה, אשר משמש כעת מוזיאון המוקדש אובייקטים משפטיים. בין המאות ה -14 וה -18 שימשו שטחי הטירה לעינויים, לשיפוט ולהוצאה להורג של אסירים. בדוק את צווארוני הברזל, את צווארי הצוואר ואת אגודלי האוספים המרתקים אך המוזרים של המוזיאון. עיון בתערוכות של המוזיאון נשק לא פחות מרתק אבל הרבה פחות מצמרר, המציג את כלי הנשק השונים פעם בשימוש בלוחמה מימי הביניים. באחד מאוספי הנשק המרשימים ביותר בארץ, חפשו אקדחים מעוטרים בשנהב ופנינים, מעילים כבדים של דואר וקשתות חזקות. בחודשים חמים יותר, ניתן לטפס על סוללות הבניין המרכזי של הטירה גבוה. בחלק העליון, ניתן לראות נוף מרהיב על גנט.




Booking.com





Save on your hotel - www.hotelscombined.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה