נהר חמשת הצבעים או קנו קריסטל בקולומביה

נהר קנו קריסטאלס, קולומביה. ידוע גם בשם נהר של חמישה צבעים, קנו קריסטאלס  הוא הפלא הטבעי המרהיב ביותר במדינה. ממוקם בטווח ההר של סראניה דה לה מקארנה, הנהר מהופנט בצבעים מדהימים: גוונים צהובים, ירוקים, כחולים, שחורים ואדומים רוטטים מלמטה. הקשת הנוזלית נגרמת על ידי תופעות ייחודיות: צמח אדום - Macarenia clavigera - גדל על הנהר. צבעים אחרים מגיעים סלעים שחורים, אצות ירוקות, מים כחולים וחול צהוב, המייצרים  אפקט ססגוני. הנהר כולל גם מפלים, בריכות ומערות, מה שהופך אותו דרמטי יותר. יתר על כן - אין דגים או יצורים אחרים, כך המבקרים יכולים ליהנות ללא הפרעה רחצה בקאנו Cristales. למה ללכת לשם? מדהים פלא טבעי, פוטוגני מאוד נחמד לשחות פנימה. מתי ללכת לשם? הנהר הופך צבעוני מיולי עד נובמבר. איך להגיע לשם? זוהי משימה מאתגרת למדי. ראשית להגיע ל Villavicencio מ בוגוטה במטוס או באוטובוס. מ Villavicencio לתפוס מטוס La Macarena. מכאן תוכלו לשכור מדריך, שיוביל אתכם לנהר.






Caño Cristales מתואר על ידי תושבי האזור כאגדה ויודעים על הנהר והצבעים שלו במשך דורות. ציוני דרך רבים סביב הקשת הנוזלית נקראו על ידי המקומיים, כולל Piscina קרול אשר קיבלה את שמו לאחר אדם שמע הלידה היה פחות כואב במים דחק באשתו ללדת את בתם קרול בבריכה רגועה ומוגנת במורד הנהר.
סביב קנו קריסטאלס הוא לוס Llanos, מישור זה  כ -16 מיליון דונם חשבונות כרבע מכלל  קולומביה. בגוונים של ירוק מ ירקן ליים, לוס Llanos הוא ביתם של כמה עשבים טרופיים העשירים ביותר בעולם.  לשוטט בטווח יחד עם הטלת ציפורים של טרף, קבוצות גדולות של capybara ו anacondas . שמורת הטבע, שטח מוגן של 255 קמ"ר בלוס ליאנוס, מעריכה כי שטחים אלה מהווים גם את המספר הגדול ביותר של זוחלים הנמצאים בסכנת הכחדה כבדה על פני כדור הארץ.


מלונות מומלצים בנהר קנו קריסטל בקולומביה 

Caño Cristales Hostel
Hotel Tinigua
La Manigua Lodge












Booking.com





Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה