מלדיביים - ים עם כוכבים

מלדיביים - ים עם כוכבים 


עדות ליופיו של ים הכוכבים בוואדי במלדיביים. אם חשבת שהאוקיינוס לא יכול להיות יותר יפה, תבוא בעונה הנכונה ותמתין עד לירידת הלילה כשהמים יתעוררו לחיים וינצנצו ככוכבים בשמיים. זוהי תופעה טבעית אחת הנדירות ביותר על פני כדור הארץ. הצפייה בים הכוכבים תלויה באקלים ובצמיחת הפלנקטון לאורך כל השנה. המים הזוהרים סוריאליסטי כחול - נגרמים על ידי תגובה כימית טבעית יודע כמו פליטת אור שבו מיקרואורגניזמים במים מופרעים על ידי חמצן. התוצאה היא מי ים נוצצים ונוצצים, הידועים כים של כוכבים. כאשר הגלים מתרסקים על החוף, המים זוהרים בחושך ומתנהגים כמו מראה המשקפת את הכוכבים הנוצצים מעל.





טייל לאורך החוף באתר הנופש, או צא מתוך המלון שנמצא ליד החוף ותיהנה מהניגודיות של חולות וטהור, האוקיינוס השחור והמים הזוהרים בין לבין. מראה מרהיב. זהו ללא ספק תופעה נדירה שאתם יכולים לחוות בחייכם וחוויה בלתי נשכחת במיוחד כאשר עם ארוחה רומנטית על חוף הים כדי להגביר את הקסם.













באתר הנופש W מלדיבס (W Maldives) תוכלו ליהנות מהמים הכחולים והמזמינים, מהשוניות היפות ומהחולות הלבנים של המלדיבים. מקום האירוח מציע חופשה רגועה וכולל מרכז צלילה, מרכז כושר ובריכה חיצונית עם שפת אינסוף.

הוילות המרווחות מציעות גישה ישירה לחוף, לשוניות או לים, ​​וכוללות בריכת מים עמוקים פרטית, טלוויזיית פלזמה בגודל 42 אינץ' ונגן תקליטורים/DVD מבית BOSE. מתקני הנוחות כוללים מיטות ייחודיות למלון, מיטות ספה באוויר הפתוח, מכונת תה/קפה ומיני בר. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת גשם, מוצרי טיפוח ומייבש שיער. תוכלו להירגע בספא ®AWAY, המציע תפריט עיסויים, טיפולים איורוודיים וטיפולי פנים. תוכלו גם ליהנות ממגוון פעילויות כגון ספורט מים, יוגה והתעמלות אירובית במים. ספרייה וחדר פעילויות זמינים אף הם באתר.

 תפריט בינלאומי מוגש במסעדת KITCHEN, ומאכלים מהגריל זמינים במסעדת FIRE. במסעדת הדגל של המלון - FISH השוכנת מעל האוקיינוס ​​ההודי (Indian Ocean), מוגשים מאכלי ים. ב-SIP תוכלו ליהנות מקוקטיילים וממגוון משקאות. מקום האירוח שוכן על אי פרטי בצפון ארי אטול (North Ari Atoll), במרחק של שעה וחצי שיט בסירת מנוע או במרחק של טיסה בת 25 דקות במטוס ימי משדה התעופה הבינלאומי של מאלה (Male).

Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה