מדריך טיולים לנורבגיה

מדריך טיולים לנורבגיה

מאוד קל להתאהב בנורווגיה, נראה שהשמים הכחולים הבהירים מעל הפיורדים נמשכים אל האינסוף, בעוד השקט נופל על הבתים הצבעוניים והשתקפויותיהם על פני המים. המון תיירים מדלגים על נורבגיה בגלל יוקר הטיול ליעד זה. זה נכון כי נורבגיה יקרה אבל  עם זאת, נורווגיה כל כך יפה, שממש אבל ממש כדאי לשלם על ההוצאה. הנורבגים הם אנשים נפלאים; כולם מדברים אנגלית שוטפת, ויופיה הטבעי של המדינה משכנע מכדי להתעלם. אין כמו הפלגה סביב הפיורדים בצפון. או עצירה על טיול גדול לשוודיה או לצפון אירופה. בפיורדים Geirangerfjord and Nærøyfjord מבקרים כמיליון איש מדי שנה בפיורדים עם פתחי כניסה עם צוקים גבוהים וים עמוק.





 אוסלו עיר הבירה של נורבגיה היא עיר יפה הממוקמת על פיורד.  אמנות בגלריה הלאומית, מוזיאון הספינה ויקינג, או לבלות אחר הצהריים לטייל בחנויות ובתי קפה אקר בריג 'וורף. אל תחמיצו את פארק ויגלנד פסל, עם יותר מ 200 פסלים ייחודיים של גוסטב ויגלנד.

 תוכלו להמריא ממרכז העיר של ברגן ולנסוע במעלה הר פלויין (Floyen), אל נופים מדהימים של העיר השנייה בגודלה בנורווגיה. אין ספק שתיהנו מהנוף הפנורמי וממסלולי הליכה שונים. לאוהבי התרבות גלריה Nygaten 7 - נחשבת הגלריה המדהימה ביותר במדינה.


לופטן Lofoten ממוקמת בצפון והיא מאוד ציורית שווה את המאמץ (ואת העלות) להגיע לשם. ההרים שלה, הפיורדים, חיות הבר, ואורח החיים המסורתי הם כל מה שהופך את המקום לשווה צייה . בלופטן יש אפשרויות לדייג, כמו גם שפע של הזדמנויות לראות את האורות הצפוניים.










Preikestolen (הדוכן של המטיף או כומר המטיף) הוא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר בנורבגיה. משטח שטוח ורחב במיוחד הממוקם על צוק, Preikestolen נגיש רק על ידי הליכה שביל 4 ק"מ. עם כ 200,000 מבקרים בשנה, כדאי להגיע מוקדם על מנת לקחת כמה תמונות ללא כל ההמונים.

פארק לאומי עבור חובבי הטבע , נורבגיה מכילה המון מהיופי הטבעי המרהיב ביותר בעולם. תוכלו לראות כל דבר, החל מפלים וקרחונים ועד איילים, לינקס וזאבים. ניתן גם ליהנות מכל מיני פעילויות חוצות, מ caving ו canyoning  רפטינג. Jostedalsbreen הפארק הלאומי, שבו הקרחון הגדול ביותר באירופה.

קייפ הוא הקצה הצפוני ביותר של אירופה, צפון של נורבגיה ונהדר עבור טיולים, טרקים, נהיגה סיורים ועוד. שווה להגיע לחוף המשונן ואת Finnmark, הכולל שישה פארקים לאומיים.
לינה בנורבגיה - לינה כמו כל דבר אחר בנורווגיה, לינה היא לא זולה. אכסניות עולות בין 200-500 NOK ללילה ואילו החדרים הפרטיים הינם סביב 750 NOK ליחיד. כמה אכסניות יציעו ארוחת בוקר חינם, מלונות מתחילים בסביבות 1,000 NOK ללילה עבור חדר זוגי, משהו סטנדרטי.  Airbnb נפוץ ברוב הערים הגדולות, עם לינה משותפת עולה בסביבות 400 NOK ללילה. אם אתה רוצה דירה פרטית או הביתה, עם זאת, תשלם קרוב ל 950 NOK ללילה. לתרמילאים יש אפשרות לחנות עם אוהל בחינם באחד מהפארקים הציבוריים או מחנאות ב  campgrounds ברחבי הארץ ניתן לעשות כרטיס מפתח אירופה המעניק לך גישה ליותר מ 250 חניונים בנורבגיה עולה רק 130 NOK. הכרטיס כולל הנחות עבור campgrounds כל השנה (וכל רחבי אירופה) וגם מציעה קלה Check-in ואפילו כמה ביטוח נסיעות!




Booking.com




תחבורה בנורבגיה -  רכבות ברחבי נורבגיה עלות בין 300-610 NOK בין הערים, בהתאם המרחק ואת הזמן שאתה קונה אותם. אם הספקת לקנות כרטיס בהקדם  הם יהיו זולים. מגוון רחב של אוטובוסים אקספרס מתחבר עם  ערים בכל רחבי נורבגיה ואפילו רוב הפארקים הלאומיים. אם אתה בר מזל, אתה יכול לקבל כרטיס כמו 80 NOK, אבל בדרך כלל, הכרטיסים  מ 290-700 NOK, למרות שהם יכולים לעלות על 815 NOK. האוטובוסים המרווחים הינם נקיים ומודרניים עם אינטרנט אלחוטי חינם, קפה ותה. אוטובוסים ורכבות מגיעים גם לשוודיה, המאפשר לאחר הביקור בנורבגיה לראות מדינה נוספת.  טיסות פנים בתקציב נהדר לשדות תעופה רבים ברחבי העולם, מה שהופך את אוסלו יעד טוב להתחיל או לסיים את הטיול שלך לאירופה.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה