מזרח איסלנד אטרקציות תיירות

מזרח איסלנד

Booking.com



האטרקציות המרכזיות באזור הצד המזרחי של איסלנד מלא בכפרי דייג קטנים וצבעוניים, בשדות חקלאיים שופעים ובמגוון רחב של פיורדים קטנים של מים. מלבד זאת, תוכלו למצוא בצד זה של האי את היער הגדול ביותר במדינה. צד זה של האי הוא ללא ספק האזור המושלם לאנשים שאוהבים טיולים רגליים, שכן קיימים בו מסלולים רבים העושים את דרכם אל תוך העמקים המרהיבים והפיורדים המיוחדים של מזרח איסלנד. למידע נוסף על האטרקציות במזרח איסלנד, בקרו באתר התיירות הרשמי של מזרח איסלנד.





מפל הנגיפוס (Hengifoss Waterfall)- בעבר מפל המים הזה נחשב למפל השלישי בגובהו באיסלנד, אולם לאחרונה הוכרז כמפל השני בגובהו על האי. המפל מתנשא לגובה של 120 מטרים. שכבות הלבה השלישוניות שמעטרות את הקירות שמשני צדדי המפל מעניקות לנוף מראה אדמדם ומיוחד. מסלול ההליכה שמוביל אל המפל עובר גם דרך מפל נוסף, קטן יותר, בשם ליטליינספוס (Lítlanesfoss). המסלול הינו בדרגת קושי בינונית וסביר שייקח לכם כשעתיים להגיע אל המפל וחזרה.

אגם לאגארפליוט (Lagarfljót Lake)- זהו האגם השלישי בגודלו באיסלנד, שמתפרס על פני שטח של כ-53 קילומטרים מרובעים ומגיע לעומק של 112 מטרים, כשתחתית האגם נמצאת כ-90 מטרים מתחת לפני הים.


שמורת הטבע סקאליינס (Skalanes Nature Reserve)- בשמורה זו תמצאו את בית הגידול והמערכת האקולוגית אשר מייצגת בצורה הקרובה ביותר את מגוון החי והצומח של אזור הפיורדים המזרחיים של האי. תוכלו לראות כאן מושבות של עופות ים ייחודיים לאזור, איילי צפון ומגוון רחב של תופעות גיאולוגיות מעניינות. אם אתם מתעניינים בצפרות, תוכלו לאתר בשטח השמורה 47 מינים של ציפורים שמוצאות כאן מחסה במהלך הקיץ. אם אתם מתכוונים להישאר בבית ההארחה שבשמורה, תוכלו לראות את מושבת ברווזי אדריה (Eider Duck) מחלון חדרכם, שכן הביצה שבה הם חיים נמצאת ממש מחוץ לבית. מלבד הפלאים הביולוגיים והגיאולוגיים שבשמורה, תמצאו בה גם למעלה מ-90 אתרים ארכיאולוגיים, שמצביעים על כך שהאזור היה מיושב כבר למעלה מ-1,000 שנים.



יער הלורמסטאדור (Hallormsstadur Forest) היער הגדול ביותר באיסלנד. המתיישבים שהגיעו אל איסלנד לפני מאות שנים, שהחליטו לכרות את העצים לשם הסקה, פינוי שטחים לחקלאות ומאכל לבעלי החיים המבויתים שהגיעו עם המתיישבים. היער משתרע על פני 15 קילומטרים לאורך גדות אגם לאגארפליוט (Lagarfljot) והינו כמובן היער היפה ביותר באיסלנד.  מלבד לטייל על פני השבילים הרבים של היער, תוכלו גם לעשות את דרככם אל חופי האגם שבשטחו, לשכור סירות קטנות ולשוט באגם, או פשוט מאד לטבול את רגליכם בתוך המים. מחנאות, תוכלו למצוא בשטח היער שני אתרי קמפינג, כשהמפורסם שביניהם הוא אתר Atlavik.


 העיריות המרכזיות באזור אגילסטדיר (Egilsstaðir; כשעה נסיעה משמורת הטבע סקאליינס( אגילסטדיר היא עיר הבירה של מזרח איסלנד, שהוקמה בשנת 1947 על גדות אגם לוגורין (Logurinn). - אגילסטדיר. סיידיספיורדור (Seyðisfjörður; כ-40 דקות נסיעה משמורת הטבע סקאליינס) סיידיספיורדור הינו כפר דייגים קטן הממוקם בקצהו של אחד מהפיורדים המזרחיים של איסלנד. רבים מגדירים את כפר הדייגים כאחד מהכפרים הציוריים ביותר במזרח איסלנד ולונלי פלנט הכריזו על הכפר כעל מקום שאסור לפספס בזמן טיול באיסלנד.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה