מלון בוטיק יוראנה בצאנג מאי תאילנד



מלון בוטיק יוראנה
מלון בוטיק יוראנה (Eurana Boutique Hotel) ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה מוואט צ'די לואנג (Wat Chedi Luang) ומרחוב סאנדיי ווקינג סטריט (Sunday Walking Street). המלון כולל חדרי אירוח הממזגים עיצוב אירופאי ועיצוב צפון תאילנדי מודרני. ספא ובריכה הינם זמינים.
המלון נמצא במרחק של 2 דקות הליכה מפרש מרקט (Fresh Market). בזאר הלילה ונמל התעופה הבינלאומי צ'יאנג מאי (Chiang Mai) נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה מהמלון.
חדרי המלון הססגוניים כוללים גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם וטלוויזיה בכבלים. מיני ברים וכספות הינם מסופקים.
אורחי המלון מוזמנים להתאמן בחדר הכושר של המלון, או להירגע בפינת הקריאה והאינטרנט. המלון מספק שירותי ארגון סיורים. שירותי כביסה וניקוי יבש זמינים אף הם.
ניתן ליהנות ממאכלים מהמטבח הסיני והבינלאומי במסעדת ויולט (Violet), בעוד שמשקאות הינם מוגשים בבר הקוקטיילים. עבור קינוחים ותה, מסעדת גרנדמאמה'ס בייק (Grandmama’s Bake) מהווה אפשרות נוספת לסעודה.


להזמנה מלון בוטיק יוראנה 



Booking.com


סאנדיי ווקינג סטריט הוא יום ראשון שוק (או רחוב הליכה) הוא שוק גדול הממוקם ממש במרכז העיר העתיקה מוקף חומה של צ 'יאנג מאי. החל בשער Tha Phae בקצה אחד שוק יום ראשון משתרע על 1 ק"מ בערך לאורך כל הדרך Ratchadamnoen. אתה יכול ללכת לשוק בכל יום ראשון מ 16:00 עד חצות. כביש Ratchadamnoen תמיד סגור לתנועה בעוד שוק יום ראשון פתוח. זה מאפשר לקונים לדפדף על הסחורה על התצוגה, למצוא מחיר טוב ולהסתובב חופשי מבלי לדאוג לתחבורה העוברת ליד. ביום ראשון בשוק תוכלו למצוא הרבה תיירים מקומיים מקומיים שמחפשים מציאות. שוק יום ראשון הולך וגדל מדי שנה, וכעת הוא נפרס על רבים מהרחובות הצדדיים מהכביש הראשי, כמו גם את השטח הפתוח הגדול סביב שער Tha Phae עצמו.

 בניגוד לבזאר הלילה אשר מלא תוויות מעצב חיקוי, שוק יום ראשון הוא חלון ראווה של אומנות של העם התאילנדי הצפוני ואיכות המוצרים מעולה. המוצרים הזמינים עשויים ממגוון רחב של חומרים כגון משי, נייר, בד, עץ, מתכת, זכוכית, קרמיקה ועוד. מוצרי מלאכת יד מוצגים מושלמים כמו מתנות או פריטים יפים ושימושיים כדי לקשט את הבית שלך. תוכלו למצוא גם ספקים רבים מוכרים נעליים, תכשיטים, מזכרות ובגדים כמו 100% כותנה אקו חולצות או תאילנדית משי תחתונים קצרים. ישנם מספר מסעדות, בתי קפה וברים באזור שוק שבו אתה יכול לשבת וליהנות ארוחה או משקה ולצפות גאות ושפל של הקונים. שוק יום ראשון באמת מגיע לחיים לאחר רדת החשכה כאשר כל בדרני הרחוב, מוזיקאים, בובות, רקדנים תאילנדיים, להקות מתחילים לבצע הופעות וכל האורות הצבעוניים מופעלים. אם התעייפתם מלכת ברחבי השוק, אתה יכול לקבל עיסוי כף הרגל עבור 70THB במשך 30 דקות. לא להחמיץ במהלך הביקור שלך בשוק יום ראשון יש שני מקדשים מצוינים. ברחוב הראשי הוא Wat Phan Tao ובמורד רחוב צדדי הוא חלק מרשים של וואט צ'די לואנג. להגיע לשם לפני החושך לראות אותם באור יום. המקום כולו יש אופי חגיגי מאוד מה שהופך את יום ראשון שוק חובה לבקר  בכל ביקור צ'יאנג מאי, תאילנד.
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה