מלון בורי גלרי האוס בצאנג מאי תאילנד



מלון בורי גלרי האוס בצ'אנג מאי ממוקם במרחק 5 דקות הליכה מוואט פרה סינג (Wat Phra Singh), מעוצב בסגנון לאנה ומציע חדרים עם מיזוג אוויר, וטלוויזיה בלוויין. המתקנים כוללים בריכת שחיה חיצונית.

כל החדרים במלון בורי גלרי האוס (Buri Gallery House) מצוידים בערכה להכנת תה וקפה, מקרר, וחדר אמבטיה פרטי. בחלק מחדרים יש מרפסת פרטית.

הבאן בורי קאנטרי ספא (Baan Buri Country Spa) מציע מגוון של טיפולי בריאות ויופי, הכוללים עיסוי תאילנדי מסורתי. במלון גלרי האוס בורי יש גם חדר כושר, ספרייה קטנה, ודלפק סיורים.

המסעדה של מלון בורי גלרי האוס מגישה מטבח תאילנדי וים תיכוני מודרני.

אנדרטת שלושת המלכים ומקדש צ'די לואנג (Chedi Luang) נמצאים במרחק הליכה. ניתן להשתמש בחינם בחניה פרטית במתחם המלון.



להזמנה מלון בורי גלרי האוס


Booking.com




אנדרטת שלושת המלכים היא אנדרטה במרכז העיר מוקפת החומה של צ'יאנג מאי, הקרויה על שם מייסדי העיר. שלושת המלכים כוללים את המלך Mengrai, מייסד צ'יאנג מאי, המלך Ramkamhaeng של סוקוטאי ואת המלך Ngam Muang של Payao. השלושה עבדו יחד על מנת להוציא את העיר צ'יאנג מאי ואת אנדרטת הארד לזכר הברית בין שלושת המלכים של צפון תאילנד שעבדו יחד כדי לעצב את העיר החדשה של צ'יאנג מאי. הפסל הפך לתמונה איקונית המייצגת את העיר צ'יאנג מאי ומשוכפלת בצורות שונות בכל רחבי העיר. הפסל עומד מול בניין המנהלה המחוזי שבו שוכנת העיר צ'יאנג מאי, מרכז התרבות והתרבות. זהו גם מוקד של העיר העתיקה ואת האנדרטה היא מקדש לתושבים מקומיים אשר באופן קבוע לעשות הצעות דתיות למקום. המרכז לאמנות ותרבות מציג את ההיסטוריה של צ'יאנג מאי מההתנחלויות האנושיות הראשונות ועד ימינו. הפסל הוא אחד הידועים ביותר וזיהוי ביותר של אטרקציות רבות של העיר של צ 'יאנג מאי זה לא רק נותן טוויסט היסטורי , אלא גם מראה.




מקדש שאדי לואנג הוקם לפני כ-600 שנים ונחשב למקדש המרשים ביותר בצפון. בנייתו של מקדש זה היתה הארוכה ביותר מכל מקדשי הצפון.בגלל מיקומו נפגע מקדש זה פעמים רבות על ידי מזג האויר וזכורה רעידת האדמה שפגעה בתאילנד במאה ה-16 שהרסה חלק ניכר ממנו.לקח שנים רבות לשקם את המקדש. המקדש בסגנון ממלכת לאנה הקלאסית(פיתוחי זהב ופיסול ב-180 מעלות).התרבות התאית שהתפתחה מממלכת קמר(קמבודיה)מוצגת כאן בפיתוחים וביצירה הסביבתית המרשימה.סגנון המקדש "קרץ" לממלכת קמר על מנת שאלו לא יפגעו בהקמתו,אך נשמר עקרון העבודה של ממלכת לאנה. מתקיימים במקדש טקסים רבים שפונים גם לתיירים.ניתן להגיע למקדש בסונגטהו(רכב אדום או צהוב).
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה