מלון צאי דה קולוניאל בצאנג מאי

מלון דה צ'אי דה קולוניאל


מלון דה צ'אי דה קולוניאל הינו ממוקם לאורך טאפיי רואד (Thapae Road) הפופולרי, במרחק של 5 דקות מבזאר הלילה ורחוב סנדיי ווקינג (Sunday Walking Street ). הוא מציע בריכה חיצונית ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

החדרים במלון דה צ'אי מציעים עיצוב בסגנון צפון תאילנדי עם תחושה קולוניאלית וחלונות מהרצפה עד התקרה. טלוויזיה עם מסך שטוח בגודל 37 אינץ', נגן די-וי-די ותחנת עגינה לאייפוד הינם כלולים גם כן.

האורחים יכולים להתפנק עם עיסוי מפנק בספא. המלון מספק גם חניה ללא תשלום ושירותי כביסה.

המסעדה במלון דה צ'אי דה קולוניאל מגישה מבחר רחב של מאכלים תאילנדיים אותנטיים ואירופאיים.

מלון דה צ'אי דה קולוניאל נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מנמל התעופה צ'יאנג מאי. שירות הסעות לנמל התעופה הינו זמין על פי בקשה.



Booking.com


כביש Tha Pae של צ'יאנג מאי עובר תחייה מרגשת. אף על פי שתמיד נתפסת ככביש הראשי של העיר, מכיוון שהכביש עובר מגשר נווארת הישן לשער טה פאה - נחשב באופן מסורתי לכניסה הראשית לעיר העתיקה העתיקה - כביש טה פאה סבל מאובדן סחר ויוקרה בשנות התשעים כפי שהיה נחשב צפוף מדי. עסקים רבים של צ'יאנג מאי שגשגו לאורך הדרך עברו למקומות חדשים ופופולריים יותר. עם זאת, היום Tha Pae הוא רואה תחייה, עם בוטיקים סוף סוף מלאכת יד, חנויות עתיקות, כמו גם מסעדות וברים נפתחים לאורך כל הדרך חד צדדית עסוקה. העירייה עושה שימוש טוב בזירה הציבורית שבקצה המערבי של הכביש, וברוב סופי שבוע מתקיים אירוע הוגן, ולעתים קרובות מושכים אלפים רבים. בין אפריל ואפריל השנה, TAT וארגונים אחרים יצרו פסטיבלים ברחוב ראשון על כביש Tha Pae, עם קונצרטים, buskers, דוכנים, וצורות אחרות של בידור להגדיר אשר משך כ 100,000 מבקרים - מקומיים, אבל גם כמה תיירים - יום ראשון. הצלחה חסרת תקדים זו הובילה לדרישה של הציבור להמשיך ולסגור את הכביש ללא הגבלת זמן להולכי רגל בימי ראשון, הרבה על ההמולה של בעלי עסקים משני צדי הכביש שאומרים כי סביב חמישה עשר מיליון בהט הוא בילה כביש Tha Pae כל פסטיבל . Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה