אתר הנופש וילה סיריפאנה צאנג מאי תאילנד



ממוקם בעיר צ'יאנג מאי, אתר הנופש וילה סיריפאנה מציע חדרים ווילות עם מרפסות וטלוויזיות בלוויין עם מסך שטוח. הוא כולל בריכה חיצונית, ספא ו-3 מסעדות.

אתר הנופש וילה סיריפאנה נמצא במרחק 800 מטרים מתחנת הרכבת צ'יאנג מאי. הוא מרוחק כ-6 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי. בזאר הלילה המפורסם נמצא במרחק 2 מקילומטר מהאתר. החדרים מעוצבים בסגנון תאי לאנה (צפוני), בכולם יש רחצה צמוד עם אמבטיה ומקלחת נפרדים. המלון מספק גם ערכה להכנת תה / קפה, חלוקי רחצה ונעלי בית.

האורחים יכולים להתאמן במרכז כושר מאובזר היטב. שירותי כביסה, ניקוי יבש והמרת מטבע מטבע זמינים. אתר הנופש כולל גם דלפק להזמנת סיורים.

מנות בינלאומיות, תאילנדיות ואסיאתיות מוגשות במסעדת סלי בניאן, אשר מציעה סעודה תחת כיפת השמיים. טרקלין הלובי מציע קוקטיילים וחטיפים.


להזמנה וילה סיריפאנה




Booking.com








תחנת הרכבת צ'יאנג מאי (Chiang Mai Rail Station) נמצאת מעבר לנהר פינג (הגדה המזרחית) (במרחק של שני ק"מ ממזרח למרכז העיר), בצומת רחוב צ'ארן מואנג (Charoen Muang Road) וכביש עכברוש Uthit (כביש 27 Charoenmuang). תחנת צ'יאנג מאי נמצאת ליד משרד הדואר הראשי. תחנת צ'יאנג מאי היא נקייה ומאורגנת היטב, ויש מספר שירותים זמינים בתחנה. ישנם שני משרדים להזמנת כרטיסים מראש. אחד מהם הוא משרד חלון והשני הוא במשרד ממוזג. אם אתה צריך לאחסן את המטען שלך במשך כמה שעות או אפילו כמה ימים יש אפשרות לאחסן אותם בתחנת הרכבת. יש כמה סוכנויות נסיעות (להשתמש רק בסוכנויות בתוך התחנה) ו כספומט. תחנת הרכבת צ'יאנג מאי היא תחנת שירות ממדרגה ראשונה. לתשומת לבכם: אין שירות רכבת ליעדים מצפון לצ'יאנג מאי.
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה