למה כדאי לשלם יותר על טיסות לחו"ל

למה כדאי לשלם יותר על טיסות לחו"ל 

מחיר טיסה מוזל יכול לעודד המון תיירים לקנות את כרטיס הטיסה במיוחד כאשר אתה עוקב אחרי מחירי הטיסות לאורך זמן ומגלה שכרגע זה בזול - אבל זהירות אליה וקוץ בה. יש לקרוא את האותיות הקטנות, להדפיס את כרטיס הטיסה לפני העלייה למטוס, וכן לקחת בחשבון שחברות תעופה מחייבים בשער על תיק היד שלכם, מחיר מפוצץ לבקבוק מים ו- 19 דולר על מנת להזמין את המושב באינטרנט, או תשלום על ארוחות במטוס. גם אם חסכתם דולרים ספורים על מחיר כרטי הטיסה ושילמת על שירותים נוספים באמת לא קיבלת את הכרטיס בזול. 



כמה עוד אני באמת צריך לשלם כדי להגיע ליעד שלי?
 חברות תעופה מכניסות רווחים של מיליארדים מ "הכנסות נלוות" כגון דמי התיק וארוחות טיסה - כמעט 26 מיליארד דולר בשנת 2015. אתרי אינטרנט המציעות נקודות ומיילים עם כרטיס מוזל שווה לעקוב אחר כל אלה עמלות נוספותץ כדי למנוע הפתעות לאחר שקנית כרטיס. מניסיוני לטיסה מארצות הברית לישראל אני מעדיפה לקחת את כרטיס הטיסה היקר של יונטייד איירליינס, טיסה ישירה מאשר לקחת את כל הטיסות הזולות עם יעדי הביניים להמתין בשדות התעופה השונים, להמתין עם יש איחור בטיסה, הוצאות נלוות שלא כלולות בכרטיס טיסה המוזל לכאורה וכו'. נוחות וזמן שווים כסף כמו שנתאר בהמשך.


 כמה שווה את הנוחות שלך בטיסה לחו"ל? המעבר מנקודה א 'לנקודה ב' לא צריך להיות מסע עינויים מימי הביניים, אך לעיתים זה מרגיש כך. חשוב לבדוק את הנוחות במטוסים שאתם נוסעים בהם במיוחד בטיסות ארוכות כמו המרווח בין השורות חלקם  רק 28 אינץ 'בין השורות ויש כאלה  עם 34 אינץ 'בין המושבים. שווה לבדקו באתרים  שבהם טיסות מדורגות על בסיס נוחות ושירותים כמו גם המחיר.

כמה זה יעלה לבדר את עצמך בזמן הטיסה לחו"ל? 
בידור ושימוש במתקנים של חברות התעופה עשויים להקל על  אי הנוחות של טיסה ולהעביר את הזמן בכייף. חברות תעופה אחדות מחייבים עבור סרטים או חיוב עבור Wi-Fi במחיר של עד 40 $ עבור כמה שעות על טיסות ארוכות יותר וחלקם מציעים את השירות בחינם.

עלויות מזון ומשקאות בטיסות לחו"ל? 
בטיסות מקומיות ארוחת הצהריים החופשיות נעלמו מזמן. טיסות בינלאומיות רבות עדיין כוללות ארוחה, אבל גם זה משתנה. בריטיש איירווייס הודיעה לאחרונה על הפסקת ארוחות חינם בטיסות של פחות מ 8 וחצי וחצי שעות. יש עדיין כמה חברות תעופה זרות, שעדיין מאמינים ללקוח מוזן היטב הוא לקוח מאושר. ביניהם לופטהנזה, טורקיש איירליינס ו Etihad Airways. אפילו אלכוהול הוא עדיין ללא תשלום. רצוי לברר את זה לפני הטיסה הקצרה או הארוכה מה הטיסה כוללת.

כמה הזמן שלך שווה? 
נוסעים מנוסים לעתים קרובות לחפש בערים הסמוכות עבור עלות נמוכה יותר חלופות לשדות תעופה עסוקים ולפעמים יכול להוזיל ממחיר הכרטיס על ידי שינוי היעד. שאל את עצמך: האם זה שווה לבלות ארבע שעות בשדה התעופה כלשהו כדי לחסוך 40 $? מה שווה את השפיות שלך? עם תורים ארוכים במחסומים ביטחוניים, עיכובים תכופים ונוסעים ואנשים סוערים, למה לעשות את זה יותר גרוע?  טיסה מ וקדמת עשויה לעלות 20% משעה 10 בבוקר  אבל האם זה שווה לגרור את עצמך מהמיטה בשעה 3:30 כדי לחסוך כסף שאתה ממילא תוציא על ארוחת בוקר מוקדמת או צהריים מאוחרת.




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה