ענתיקות בנפולי

בואו לגלות את האטרקציות היפות ביותר בנאפולי, העיר הדרומית האיטלקית המרתקת למרגלות הר וזוב: מוזיאונים מפורסמים, בניינים עתיקים, כנסיות מסתוריות ופנורמות עוצרות נשימה מחכים רק לך.  


נאפולי, בירת חבל קמפניה. העיר השלישית בגודלה באיטליה. נאפולי שהיתה בעברה אימפריה תרבותית מפוארת ונחשבה לאחת הערים היפות בעולם, נפלה אל העוני והלכלוך בשל תעלולי המאפיה המקומית. למרות הכל נאפולי היא מרתקת. אולי דווקא בגלל השילב של דלות עם פאר עבר. שרידים מיופייה עדיין נותרו. המבצרים המרשימים שנישאים בפתחי הים, הגלריה על שם המלך אומברטו הראשון, שנבנתה כמרכז קניות בסגנון ארכיטקטוני המיוחד למאה ה 19 והיום משמשת מקום משכנם של כמה בתי קפה, קונדיטוריות המוכרות את מעדני המאפה של נאפולי.



האופרה הנאפוליטנית ששכנה בבניין התיאטרון סאן קארלו והיתה מתחרה רצינית מאוד של האופרה לה סקאלה במילאנו. היום התיאטרון סן קארלו פתוח לקהל הרחב והמקום בהחלט שווה ביקור. הדואומו של נאפולי שנקרא על שם הקדוש ג'נרו פטרונה של העיר.


הפיצה, סמל הקולינריה האיטלקית, נולדה כאן בנאפולי, כותבי ההיסטוריה הקולינרית של איטליה אומרים שהפיצה הובאה לכאן עם הלגיונרים הרומאים שחזרו מארץ ישראל וסיפרו על המאפה המיוחד שאכלו אצלנו.

בעיר ההומה נאפולי Napoli, תוכלו לחוות את איטליה הדרומית ולגלות הרבה אטרקציות מפורסמות. עיר יפה ומהממת, בניינים נפלאים ומוזיאונים לא משאירים מקום לשעמום. אל תשכחו לנסות את פיצה נפוליטנה טעים באתר Pizzerias המפורסם ולבקר במרכז ההיסטורי.




ליבה של נאפולי היא העיר העתיקה, שאונסקו הכריזה עליה כאתר מורשת תרבותית. הסמטאות הצרות מובילות לכנסיות מסתוריות, לקטקומבות ולמערות תת קרקעיות. עד היום, התרבות העממית העתיקה של נאפולי מתגלה בפני המבקר בקרב בעלי המלאכה, מפרפרת בכביסה וצעקות של מוכרי הדגים.


כאשר אתה נמצא נאפולי חובה לטייל על הטיילת בחוף הנפלא, ממרינה סנטה לוסיה הקסומה לנמל קטן של Mergellina. הנופים של הר וזוב, קאפרי ואיסקיה נשארים בלתי נשכחים!



אם אתם רוצים ליהנות מנוף מענג של נאפולי והר וזוב רצוי לבקר במחוזות Posillipo ו Vomu, אלו הנופים הטובים ביותר במפרץ נאפולי.





Booking.com נפולי 18-19 בדצמבר - יריד ענתיקות בווילה קומונלה. יריד ענק לריהוט הכולל ענתיקות וגם ריהוט מודרני, לצד עבודות אומנות: ציור פיסול, עבודות יד, אוספים שונים, עבודות קרמיקה וזכוכית, כלי כסף ועוד. ביום שבת הרביעי בכל חודש וגם ביום ראשון שאחריו. משמונה בבוקר עד שתיים בצהריים.



טיול לנאפולי התחתית, המושרשת על ידי אגדות מסתוריות, הוא חוויה מיוחדת ובינתיים והפך להיות חלק חשוב של סיורים בעיר.

כניסה לנאפולי התחתית (צילום © Portanapoli.com)




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה