מלון צאטריום רזידנס בנגקוק

מלון צאטריום רזידנס בנגקוק





מלון צ'אטריום רזידנס בנגקוק הינו ממוקם לטובה באזור רובע העסקים המרכזי של סיטהורן וסילום רואד ( Sithorn ו Silom Road ), ליד מספר מרכזי הקניות ואפשרויות בילוי.

המלון קרוב גם למספר קישורי תחבורה , כגון קו אוטובוס BRT אקספרס החדש , אשר מקשר אל תחנת Skytrain ו- MRT.

מלון צ'אטריום רזידנס בנגקוק מספק חדרי אירוח ולינה המרוהטים באלגנטיות. הם כוללים מטבח מאובזר באופן מלא, מרפסת, נגן DVD וגישה לאינטרנט אלחוטי בפס רחב .

מלון צ'אטריום רזידנס מספק גם מספר מתקנים. תוכלו להמריץ את עצמכם במרכז הכושר או במטווח הגולף שבאתר . ניתן גם לטעון את המצברים בספא ועם טבילה בבריכה היפה עם ג'קוזי. הילדים גם זוכים ל- 2 מגרשי משחקים זמינים.

אחרי יום של עבודה או טיול, תוכלו ליהנות ממאכלים תאילנדיים , קונטיננטליים ויפניים טעימים במסעדה. לאחר מכן תוכלו להמשיך עם משקה צונן בבר שלצד הבריכה או בלובי.










Booking.com




רחוב סילום הוא אחד הרחובות המרכזיים והידועים ביותר של בנגקוק – הרחוב והאזור סביבו תוססים ופעילים במשך כל שעות היום ועד השעות המאוחרות של הלילה. רחוב קוסמופוליטי, מודרני ולב מרכז העסקים של בנגקוק  אשר משנה את פניו לקראת הערב לאזור בילוי המושך אליו תיירים ותאילנדים כאחד. על מרכזיותו של רחוב סילום  מעידה העובדה שהן קו רכבת עילית והן רכבת תחתית נמצאים בו ובסמוך אליו. רחוב סילום משתרע בין פארק לומפיני ובין נהר הצ'אופראיה והוא אולי הרחוב שמאפיין ומשקף בצורה הטובה ביותר את פניה של בנגקוק – שילוב של בתי מלון מפוארים לצד גסטהאוסים, שווקים רבים ודוכני רחוב לצד מסעדות פאר וחיי לילה תוססים. החלק הפעיל והתוסס יותר של רחוב סילום נמצא בצד הקרוב לרחוב ראמה 4 ובחלק זה גם עוברת הרכבת העילית. בחלק זה נמצא גם אזור פטפונג הידוע הפעיל בשעות הערב והלילה וכן השוק החביב והמפורסם Lalai Sap market ("הכסף נעלם") הפעיל בשעות היום ובו דוכנים שונים ושפע מאכלים וכן מרכזי קניות קטנים. תקצר היריעה מלפרט את מגוון הדברים שיש לרחוב סילום ולסמטאות היוצאות ממנו להציע ורק נזכיר את שני הפאבים הפתוחים המשקיפים על בנגקוק – ה Moon Bar והשירוקו.




Save on your hotel - www.hotelscombined.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה