מלון קרינת'יפ ווילג' צ'אנג מאי תאילנד



מלון קרינת'יפ ווילג' (Karinthip Village) ממוקם באזור צ'אנג מוי (Chang Moi) שבצ'יאנג מאי (Chiang Mai), במרחק צעדים ספורים מנהר מיי פינג (Mae Ping) ההיסטורי. המלון מעוצב בסגנון לאנה, ומציע אינטרנט אלחוטי חינם ובריכה חיצונית.

מלון קרינת'יפ נמצא במרחק הליכה מהעיר העתיקה של צ'יאנג מאי ומשוק הלילה המפורסם. שדה התעופה ותחנת הרכבת של צ'יאנג מאי הם במרחק 15 דקות נסיעה ברכב מהמלון.

החדרים במלון ווילג' קרינת'יפ מוקפים בגנים טרופיים וכוללים ריהוט צפון-תאילנדי מסורתי. החדרים כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ומיניבר. חדרים נבחרים כוללים אמבטיות ג'קוזי ומקלחות גשם חיצוניות.

האורחים יכולים להירגע עם עיסוי תאילנדי מסורתי או לטייל בגנים היפים. מלון קרינת'יפ מספק גם דלפק סיורים מועיל ופינת אינטרנט. המלון מציע חנייה ללא תשלום.

במסעדה של מלון קרינת'יפ ניתן ליהנות מאוכל תאילנדי. ניתן גם להזמין אוכל לחדרים באמצעות שירות חדרים.



להזמנה מלון קרינפת'יפ ווילג' 


Booking.com



העיר העתיקה של צאנג מאי מוקפת חומות , זו היתה צ 'יאנג מאי העתיקה, וזה המקום שבו אתה יכול למצוא מבחר אטרקציות תיירות.  רבים מן המקדשים בצ'יאנג מאי נמצאים באזור זה, כמו גם מוזיאונים וגלריות. מבקרים רבים לעיתים בוחרים להישאר בחלק זה של העיר, כאשר כל האטרקציות קרובים מאוד במרחק הליכה. איזור פופולרי עבור מסעדות וברים. הכבישים בעיר העתיקה של צ'יאנג מאי שקטים יחסית והקירבה של המראות והאטרקציות משמעותה שהם יכולים בקלות לבקר או ברגל או באופניים. אטרקציות שתוכלו למצוא באיזור: מוזיאון הלאומי של צאנג מאי, מקדש צ'אדי לואנג, מקדש בופארם, מרכז לאומנות ותרבות בצאנג מאי, מקדש פאן תאו, מקדש פרה סינג, מוזיאון לאנה לפולקלור, מרכז להיסטוריה של צאנג מאי, פארק סואן בואן האט, מקדש צאנג מאן.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה