מלון סירילאנה בצאנג מאי תאילנד



מלון סירילאנה הינו ממוקם במרחק של קילומטר אחד מבזאר הלילה של צ'יאנג מאי ובמרחק של 300 מטרים ממקדש צ'די לואנג ( Chedi Luang ) . הוא מציע אינטרנט אלחוטי חינם ומציע חדרים עם ג'קוזי אישי ומרפסת.
החדרים במלון סירילאנה כוללים תפאורה תאילנדית מודרנית. הם ממוזגים ומציעים מכונת קפה ותה, כמו גם ,מיני בר מצויד היטב וטלוויזיה בכבלים. החדרים כוללים חדרי אמבטיה פרטיים.
מלון סירילאנה כולל בריכה חיצונית גדולה עם כסאות נוח, שהינה מושלמת עבור האורחים כדי ליהנות מהשמש. האורחים יכולים ליהנות גם מערב שקט בספרייה של המלון.
האורחים יכולים לנסות מגוון רחב של מאכלים מקומיים במסעדת Sirilanna . משקאות הינם גם מסופקים בבר של המלון. שירות חדרים הינו זמין על פי בקשה.
המלון מספק אחסון מזוודות ומתקני העברות לנמל התעופה. ניתן ליהנות גם משירותי כביסה וניקוי יבש .

להזמנה מלון סירילאנה בצאנג מאי 


Booking.com


שוק הלילה בצאנג מאי, בצד המזרחי של העיר מוקפת חומה, ואורכו כ 1 ק"מ  על Thanon Chang Khlan בזאר הלילה פתוח בכל ימות השנה ללא קשר למזג האוויר משעת בין הערביים ועד חצות. במהלך היום, רחוב צ'אנג חלאן הוא רחוב רגיל מלא של חנויות, בתי מלון ומסעדות מכל הסוגים, כולל סטארבקס והבורגר קינג, יחד עם מקדונלדס הראשונים בעיר. יש גם כמה חנויות גדולות הפועלות מחוץ לרחוב הראשי. בלילה המקום מתעורר לחיים. אם תיסע לשם בשעות אחר-הצהריים המאוחרות, תראה המון פועלים עסוקים המניעים את דוכני המתכת הקטנים ומניחים אותם זה לצד זה על השבילים משני צדי הכביש הראשי. כאשר השמש שוקעת מעל צ'יאנג מאי, כל רוכלי הרחוב מופיעים ומטעינים את מטענם למכירה בדוכנים שלהם. האורות, טלוויזיות ניידות מחוברים והתיירים מתחילים להגיע בהמונים.  סביר להניח שאתה מוצא את אותם ספקים באותה נקודה בכל לילה. בבזאר הלילה תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרי מעצבים (אמיתיים ו מזויפים) בגדים, חולצות טריקו, חגורות, נעליים, תכשיטים, שעונים, תקליטורים ו- DVD ותוצרת תאילנדית מקומית במחירים נמוכים מאוד. זכור להתמקח זה חלק מהכיף. מיקוח הוא כמעט ספורט לאומי בתאילנד. למרות המחירים מופיעים בזול לפי הסטנדרטים הרגילים שלך אתה צריך תמיד להתמקח ולנסות להשיג עוד 20-30% הנחה על מחיר המבוקש. בזמן שאתה בבזאר הלילה הקפד לבדוק שני שווקים טובים אחרים, Kalare Night Bazaar ו Asunarm שווקים, שניהם הם offshoots הראשי של צ'יאנג מאי בזאר הלילה. Kalare Night Bazaar ממוקם על 1/3 של הדרך למטה מהקצה העליון של הבזאר הלילה הראשי Asunarm שווקים ממוקם על שליש מהדרך למעלה מהקצה התחתון של הלילה הראשי בזאר. 
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה