טיסות זולות ללונדון

טיסות זולות ללונדון 

טיסות ללונדון מישראל יוצאות בכל יום מנמל התעופה בן גוריון. אייר- אירופה (Air Europa),  בריטיש איירווייז ו-BMI מאפשרות רכישת כרטיסי טיסה ללונדון לאורך כל ימות השנה, כשבמהלך החורף, ניתן להשיג טיסות זולות ללונדון מכל חברות התעופה. החורף האנגלי קשה יחסית וכולל כמויות גשם גדולות ולעיתים שלג. מזג האוויר האנגלי הזה הופך את האביב לעונה הטובה ביותר להזמין טיסה ללונדון ובהסתיו – מספטמבר ועד נובמבר.
אל על מפעילה לרשותכם טיסות יומיות ללונדון לנמלי התעופה הית'רו (London Heathrow Airport) ולוטון (Luton Airport) שבלונדון רבתי. במטוסי הבואינג 767, 777 ו-747 של אל על כחמש שעות מהנות של טיסה בטוחה עם שירות אדיב ומפנק ובידור מגוון לבחירתכם ב-VOD.




















שדות התעופה של לונדון
טיסות ללונדון נוחתות בהיתרו (Heathrow), טרמינל ענק המשרת נוסעים מרחבי העולם וכן טיסות פנים באנגליה ובאירלנד. הנמל מרוחק כ-25 קילומטרים ממרכזה של לונדון אך אמצעי התחבורה בכניסה וביציאה מהיתרו אל העיר נוחים ויעילים. טרמינל היתרו הוא נמל הבית של בריטיש איירווייס, חברה בכירה בקבוצת התעופה oneworld. בריטיש איירווייס מפעילה שתי טיסות ביום בקו תל אביב לונדון. בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוסים בואינג עם מסכים אישיים ומבחר ערוצים לצפייה ועם מחלקת עסקים ותיירים פלוס, המציעה שירות ביניים בין רמת מחלקת התיירים לרמת העסקים ובמחיר מוזל.

טרמינל היתרו עם חמישה טרמינלים ויש לקחת בחשבון עד 45 דקות למעבר ביניהם במידת הצורך. כך הדבר גם לגבי המזוודות. הבידוק הביטחוני בשדה מוקפד מאוד, אך הדבר גורם לתורים משתרכים. המרחק מלונדון הוא כרבע שעה.

שופינג בהית'רו החנויות הפטורות ממכס מדביקות על המוצר את המחיר עם המכס ובלי המכס כך שיודעים מה ההנחה ואם שווה לקנות. בשדה פועלים סניפים של חנות צעצועים, בית כלבו יוקרתי וכן של יצרני אופנה, מוצרי אלקטרוניקה, בשמים וקוסמטיקה. בשדה יש גם חנות הלבשה תחתונה לנשים מרשימה.

גטוויק, (Gatwick)שדה תעופה שבו נוחתות בעיקר טיסות שכר וטיסות פנים. גטוויק נמצא כ-50 קילומטרים ממרכז לונדון והגעה למרכז העיר לונדון, קלה מאוד באמצעות התחבורה הלונדונית

סטנסטד, המרוחק ביותר ממרכז לונדון (כ-60 קילומטרים) משרת בעיקר טיסות זולות ללונדון כמו טיסות צ'רטר או טיסות איזי ג'ט. המרחק הוא גורם השפעה על מחירי כרטיסי טיסה ללונדון שלרוב זולים יותר.

תחבורה בלונדון למרכז העיר

מהיתרו, גטוויק וסטנסטד יוצאים קווי הרכבת התחתית אל מרכז לונדון. מהיתרו יוצא הפיקדילי ליין, שצבעו על מפת הרכבת התחתית (Underground) הלונדונית הוא כחול.  מגטוויק יוצא שירות הרכבות Gatwick למרכז לונדון בשעות הלילה ובמהלך היום ניתן להגיע למרכז העיר באמצעות קווי רכבת רבים. משני שדות התעופה הגדולים הללו יוצאים גם קווי אוטובוסים רבים לכל איזורי לונדון ואף מחוצה לה. שאטלים של מלונות בלונדון – תחבורה מאורגנת שמשלמים אותה עוד בישראל ונקראת העברות הכולל איסוף משדה התעופה והורדה ליד המלונות המוזמנים בלונדון. מוניות הוא אמצעי תחבורה ציבורי נוסף שהוא יקר יחסית כמו המיני קאב (Mini-cub) או המוניות השחורות שהם גדולות יותר ומכילות יותר נוסעים.


Booking.com
מלונות מומלצים בלונדון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה