טיסות זולות לחו"ל - חברות תעופה מומלצות

טיסות זולות - חברות תעופה מומלצות 

התחרות בין חברות התעופה הולכת וגדלה והמלחמה מאפשרת הוזלת הכרטיס לכל לקוח פוטנציאלי. התייר יכול ליהנות מכרטיס טיסה מוזל ללא עמלת סוכן ישירות מחברת התעופה והיום עם העולם הגלובלי זו לא בעיה כלל, הטיסות און-ליין מוזלות מאחר והם לא מקיפים מתווכים רבים בין חברת התעופה ללקוח. רבים מהסוכנים יאמרו לכם: ברור תוכלו להזמין און ליין, אבל מי יעמוד אחרי כרטיס הטיסה. ובכן עסקה מול חברת התעופה ישירות תטופל בכל מקרה טוב יותר מכל מתווך אחר. לדעתי, מומלץ לבדוק לפני הזמנת טיסה מסוכן מקומי.

להלן כמה המלצות על חברות תעופה גדולות שאפשר לקרוא להן אפילו מעצמות בתחום התעופה :


אייר אירופה  (AIREUROPAׂׂ) חברת התעופה של קבוצת תיירות Globalia, בעלת חברות SkyTeam. בשנה שעברה הטיסה אייר אירופה 9 מיליון נוסעים, מה שהופך את חברת התעופה הספרדית לגדולה בתחום הטיסות.  אייר אירופה עם מחוייבות לסביבה ועם טכנולוגיה גבוהה בתקני האיכות ובטיחות הגבוהים ביותר. אייר אירופה היא עסקה גלובלית לכל מדינות אירופה עם מיקוד לכמה שווקים, על כן היא משווקת גם  בספרדית, גרמנית, צרפתית, אנגלית ואיטלקית.



סוויס אייר SWISSAIRLINES חברה בעלת עם מוניטין עולמי ואיכות גבוהה. SWISS הוא חברת התעופה הטובה ביותר הידועה של שווייץ ומשמש למעלה מ -80 יעדים בכל רחבי העולם עם צי המטוסים שלה 90 במספר. ריות באתר האינטרנט שלך, אתה תוסיף חברת תעופה איכות לזה.חברת התעופה היא חלק מקבוצת לופטהנזה, וחבר בברית הכוכבים. SWISS זכתה במספר פרסים עבור האיכות, ההצעה והאירוח שלה.




ההרפתקה האוסטרלית מתחילה עם קוואנטס (QANTAS) טיסות יומיות לאוסטרליה היוצאות מטרמינל הית'רו בלונדון חניית ביניים באסיה) וליעדים באוסטרליה לסידני, מלבורן, בריסביין, אדלייד ופרת, עם למעלה מ -50 יעדים בהצעה. לטוס  בסגנון ונוחות ב A380 קוואנטס, בכל הטיסה עם יותר מ -1,000 תוכניות אודיו ווידאו על פי דרישה מהמערכת האישית שלך. A380 קוואנטס עטור הפרסים עכשיו טס פעמיים ביום מלונדון הית'רו לאוסטרליה דרך סינגפור.





Canadian Affair מציעה מקנדה ובריטניה טיסות בעלות נמוכה באיכות גבוהה  במשך 15 שנים. טיסות עם שירותים לכל נמלי התעופה הגדולים בבריטניה. הוקמה בשנת 1995, היעדים שמהם טסה חברת קנדיין איירפייר וונקובר, קלגרי, אדמונטו, טורונטו-לסטר פירסון, מונטריאול טרודו, הליפקס ואוטווה.








Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה