אטרקציות תיירות מרכזיות בגרינוויל דרום קרוליינה

אטרקציות תיירות מרכזיות בגרינוויל דרום קרוליינה


Falls Park on the Reedy פארק מדהים באמצע העיר גרינוויל ובו גשר צר בשם גשר החירות the liberty bridge. הגשר מעוצב בצורה ייחודית, ובנוי ממוטות ברזל והוא תלוי על הנהר וממנו נשקפים נופי נהר הרידי ומפליו. בפארק זה בגרינוויל גם שבילי הליכה, ספסלי פיקניק, שקט ורוגע באמצע העיר.


 גן החיות של גרינוויל Greenville Zoo גן החיות העירוני של גרינוויל מטופח ונעים הן ביחסו למבקרים והן לבעלי החיים שבו. הסיור בגן לוקח כשעה וחצי בלבד, אך יש בגן לא מעט פינות חמד לישיבה ובית קפה נחמד ומומלץ לנצל אותם לפיקניק.



Kilgore-Lewis House בית משוחזר מהמאה ה-19. הבית והגנים סביבו מטופחים ומושקעים ביותר, על ידי מועצת הגנים בגרינוויל. מומלץ לערוך סיור מודרך באתר, וכך להתוודע להיסטוריה העשירה של המקום, ולא רק ליופיו.


Shoeless Joe Jackson Memorial Park פארק בגרינוויל שהוקם לזכרו של ג´ו ג´קסון, שחקן בייסבול מקומי שהפך לאגדה בארה"ב כולה. במרכז הפארק היפה הוקם פסל בדמותו של ג´קסון, ושלטים התלויים במקום מספרים על חייו ופועלו. מסביב לפסל יש שדרות הליכה ואזורי ישיבה בצל העצים, וכמתחייב ממטרתו של המקום - מגרש בייסבול.

 Frankie´s Fun Park פארקי השעשועים הגדולה מספק בידור לכל המשפחה. בין המתקנים של אטרקציה זו בגרינוויל ניתן למנות מסלולי קארטינג, מיני גולף ואגף שלם של משחקי וידאו, כששיטת התשלום הוא פר שימוש במתקן.

 Paris Mountain State Park פארק הידוע באזור בנופיו הקסומים. בפארק שבילים להולכי רגל ולרוכבי אופניים, וגם אזורים רחבים המתאימים לפיקניק . הפארק מתאים במיוחד למתכננים לינה לילית בקמפינג. במרכז הפארק נמצא מרכז מבקרים פעיל, ובו מידע היסטורי וגיאוגרפי על הסביבה. בסופי שבוע ישנם מופעים שונים של זמרים מקומיים שנותנים מופע לשעה עד שעתיים באמפיתיאטרון של הפארק.

 Foothills Trails שביל טיול מקסים החולף על פני אגמים, יערות ונהרות. השביל נמתח לאורך יותר ממאה קילומטרים ומיועד להליכה או רכיבה על אופניים. נקודת ההתחלה של השביל נמצאת ב - Table Rock State Park ונקודת הסיום ב- Oconee State Park – שני פארקים יפים בפני עצמם.

BMW Zentrum and Gallery ענקית המכוניות האמריקאית, שמפעליה שוכנים בדרום קרוליינה,  בעיר Greer, הסמוכה לגרינוויל, את מוזיאון BMW. במוזיאון מוצגים מספר דגמים היסטוריים של מכונית היוקרה, כמו גם הסברים על תהליכי הייצור והגלגולים שעברה החברה מאז הקמתה.



Perdue´s Mountain Fruit Farm חווה חקלאית שבעליה מתמחים בגידול עצי פרי. בביקור בחווה תוכלו לסייר בין המטעים השונים, ואף לטעום משלל המטעמים והמשקאות, שבעלי המקום מפיקים בעצמם מפירות החווה עם אפשרות לקנייה במקום.

 Lake John A Robinson אגם מלאכותי גדול. המבקרים באגם יכולים להינות ממגוון אטרקציות כגון שייט בסירות, טיול בשבילי הפארק שסביבו או שימוש ברמפה מיוחדת שהוקמה לצרכי דיג


Keowee-Toxaway State Park  במרחק שעה נסיעה מגרינוויל פארק גדול וירוק, ובתוכו אטרקציה מעניינת: מוזיאון העוסק בשבט הצ´רוקי האינדיאני, שחי באזור לפני שהגיע אליו האדם הלבן.




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה