פארקים - אטרקציות לילדים באיטליה


פארקים באיטליה 


פארק גארדלנד (Gardaland)


פארק גארדלנד הוא הפארק הגדול ביותר באיטליה ותמהיל מדויק לפארק מוצלח. מצד אחד הוא מספיק גדול כדי שיהיה בו עניין וגיוון לבני כל הגילאים. ומצד שני הוא אינו גדול מדי, הוא נעים וידידותי. מרחקי ההליכה בו סבירים ואפשר להספיק לראות כמעט את כולו ביום אחד. 



פארק מירבילנדה  ( ====) 


פארק השעשועים מירבילנדה נמצא בסאביו כ 240 ק"מ לונציה. בפארק יש מגוון מתקנים ובהם קרוסלות, בתי בובות, דמויות מסרטים מצוירים, רכבות הרים נוספות, רחפות ומתקני פנטזיות.





פארק המים אקווה פארדייס  (Aqua Paradise)



פארק אקווה פארדייס ממוקם על גדת אגם גארדה בצפון איטליה ויש בו יותר מעשרים אטרקציות רטובות, שגורמות למבקרים לצרוח בחרדה, בחדווה, בקור, או בצירוף כל אלה יחד. קרא עוד על










פארק הסרטים החדש (Movie Studios)

פארק שעשועים הממוקם באזור אגם גארדה. בפארק עשרות אטרקציות שכולן קשורות לקולנוע ולסרטים מוכרים. הפעילויות כוללות מגוון רחב של מופעים חיים מרהיבים המציגים אפקטים מסרטים.









פארק חיות (Parco Natura Viva) - ספארי גדול ומרתק והמחולק באופן עקרוני לשני מתחמים - מסלול לנסיעה ברכב בו ניתן לראות את החיות "חופשיות" מקרוב ומסלול רגלי לצפייה בחיות הכלואות. עלויות: כרטיס למבוגר: 19 יורו לילד: 16 יורו. הספארי נמצא ליד העיר פסטרנגו (Pastrengo), ממזרח לאגם גראדה.






פארק מיני איטליה (Mini Italia)
Mini Italia פארק המיניאטורה הגדול המאפשר לטייל באיטליה כולה בהליכה. מערבית לאגם גארדה, בסמוך לעיר ברגמו על כביש A4 נמצא הפארק המציג דגמים מיניאטורים של המבנים החשובים באיטליה. זו דרך טובה להכיר את הארץ הנפלאה הזו.









פארק בוטני (Sigurta)  מהמם עם אפשרות לנהיגה עצמית בקלנועיות, השכרת אופניים, שבילי הליכה.








עולם הים (Sea world) - במתחם הנמצא בצמוד לפארד גארדלנד יש את עולם הים - אקווריומים ענקיים המכילים חיות ים שונות החל מדגים קטנים ועד כרישים אימתניים. הפארק כולל אטרקציות מעניינות וחוויה לכל המשפחה. מחיר הכניסה המרבי לעולם הים הוא 15 יורו ומספיק חצי יום כדי לעבור על הכל.





Booking.com







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה