מלון קטלוניה פלאזה קטאלונה

מלון קטלוניה פלאזה קטאלונה בברצלונה  



מלון קטלוניה פלאזה קטאלונה (Catalonia Plaza Cataluña) מציע בריכה חיצונית ומסוגננת, חדרי אירוח ממוזגים עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וטלוויזיה בלוויין. המלון שוכן בבניין מודרני, במרחק של כ-50 מטרים מפלאזה קטאלוניה (Plaza Catalunya) אשר בברצלונה.
המלון מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית, מסעדה קונטמפו (Contempo) מציעה מאכלים מן המטבח הים תיכוני המסורתי בעלי טוויסט עכשווי. ספא המלון, ממוקם במרחק של כ-100 מטרים בלבד משם.
המלון נמצא במרחק של כ-5 דקות הליכה מן הרובע הגותי (Gothic Quarter) של ברצלונה, והאודיטוריום המודרני היפה, פאלאו דה לה מוסיקה קטאלנה (Palau de la Música Catalana). שירות קווי אוטובוסים סדירים אל נמל התעופה יוצא מן הצד השני של פלאזה קטלוניה, במרחק של כ-100 מטרים בלבד מן המלון.

להזמנה מלון קטלוניה פלאזה קטאלונה 



Booking.com

פלאזה קטלוניה (Plaça Catalunya) נתפסת כמרכז המרכזי של מרכז העיר ברצלונה, ולעתים קרובות גם כתייר זה יהיה גם מרכז לביקור בברצלונה. בפלאזה קטלוניה יש ריבוע מרכזי גדול שמשמש כמרכז של הכיכר. כאן תוכלו למצוא מזרקות, פסלים וכרי דשא - נווה מדבר בברכה של ירוק בלב העיר. לעתים קרובות הופעות מוסיקליות חיות שמציגים ב פלאסה קטלוניה  והכיכר מלאה של צופים. סביב הכיכר יש  כמה חנויות גדולות כולל אל Corte Inglés, FNAC ו Habitat. Ramblas וכן Plaça דה קטלוניה בפינה הדרומית המערבית שלה. נקודת ציון נוספת מול פלאסה דה קטלוניה היא בית קפה ציריך, בית קפה פופולרי ומקום מפגש חברתי בעיר מאוד מומלץ נקודה מצוינת לתצפית על הפלאזה.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה