סיורים מודרכים ברומא וסביבותיה

רומא - נא להכיר - סיור כיכרות בלתי נשכח



 סיור בשעות אחר הצהריים בכמה מהכיכרות המרשימות של העיר. מתחילים את הסיור בפיאצה ברבריני. משם ממשיכים למזרקת המשאלות המפורסמת פונטה די טרבי, שבה מטילים מטבע כשהגב מופנה לכיוון שלה ומביעים משאלות. ממשיכים לכיכר המרשימה שלמרגלות המדרגות הספרדיות המשמשת מרכז התכנסות לצעירי העיר. משם, דרך ויה קונדוטי - שדרת המעצבים של העיר, מגיעים לויה דל קורסו - עמוד השדרה של רומא. בפיאצה קולונה מתרשמים מעמוד הניצחון של הקיסר מרקוס אאורליוס, ומהארמונות המקיפים את הכיכר. דרך סמטאות פתלתלות מגיעים אל פיאצה רוטונדה עליה חולש המבנה הרומי השלם בעולם - הפנתיאון, יצירה ארכיטקטונית מופלאה של העולם העתיק. נעצור לטעום באחת מהגלידריות המפורסמות ברומא - תחנת חובה לכל תייר, ומשם פונים לתחנה האחרונה - פיאצה נבונה המרשימה והציורית שבמרכזה נמצאת ארבעת הנהרות של ברניני. (3 שעות) 25 יורו למבוגר.
לפרטים ולהזמנה צור קשר


רומא האימפריאלית - סיור בעקבות קיסרים 
מתחילים את הסיור בכנסיית סן פייטרו באזיקים בה אפשר להתרשם מפסל משה, יצירתו המפורסמת של גדול אמני הרנסנס - מיכאל אנג'לו. נמשך לסיור בקולוסיאום - סמלה של רומא, אשר שימש במשך מאות שינם זירת קרבות עקובה מדם. לאחר מכן נטייל בין שרידיו של הפורום הרומי - מרכזה הכלכלי, הדתי והחברתי של העיר ההיסטורית. משם נעלה לכיכרת הקפיטול המיוחדת, אף היא פרי עיצובו של מיכאלאנג'לו, נעשה תצפית מדהימה על הפורום הרומי ועל העיר ונסיים בפיאצה ונציה - אחת מכיכרות העיר ההומות והמפורסמות שעליה חולש המונומנט הענקי - הויטוריאנו. משך הסיור 3 שעות ועלות למבוגר 40 יורו. לפרטים ולהזמנה צור קשר

רומא היהודית וביקור במוזיאון היהודי
את הסיור מתחילים בסמטאות הגטו היהודי, כולל ביקור בבית הכנסת הגדול, ובמוזיאון היהודי החדש והמרשים. נמשיך דרך האי טיברינה שבמרכז נהר הטיבר לשכונת טראסטברה, השכונה שמעבר לנהר. נשוטט בסמטאותיה הציוריות ובכיכר סנטה מריה די טראסטברה. נסיים באחת מהכיכרות הציוריות ביותר ברומא - כיכר השוק של קאמפו די פיורי, עם בתי הקפה, הבארים והמסעדות המשפחתיות שמצויות בסמטאות סביבה. משך הסיור 3 שעות עלות למבוגר 35 יורו.

מדינת הוותיקן -מוזיאון הוותיקן והקפלה הסיסטינית
סיור במדינת האפיפיור. נתחיל במוזיאון הוותיקן ונתרשם ממיטב יצירות האמנות שבו, נהלך בין מאות פסלים רומיים בגלריית הפסלים, נמשיך להתרשם מגלריית שטיחי הקיר וגלריית המפות, משם ניכנס לאולמות ענק מפוארים עם מיטב ציורי הקיר של הצייר רפאל אחד מגדולי אומני הרנסנס, גולת הכותרת של ביקורינו תהיה תקרת הקפלה הסיסטינית, שצייר מיכאלאנג'לו האומן הדגול, ובה נלמד גם על תהליך הבחירה של האפיפיור.
נמשיך לבקר בכנסיית סן פטרוס, הכנסייה הגדולה ביותר בעולם המכילה יצירות אמנות חשובות ביותר כגון פסל הפייטה של מיכאלאנג'לו, פסל הברונזה של פטרוס הקדוש ועוד. נסיים בכיכר המרשימה שבחזית הכנסייה - כיכר סן פטרוס. נעמוד במרכז הכיכר ונצפה בארבע שורות העמודים החובקים אותה כזרועות, ונוכל להבין את גאוניותו ההנדסית של ברניני. משך הסיור 4 שעות ועלות למבוגר 60 יורו

Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה