מלון פוליצר ברצלונה

מלון פוליצר בברצלונה 



מלון פוליצר (Hotel Pulitzer) ממוקם ממש ליד פלאזה קאטאלוניה (Plaza Catalunya), במרכז ברצלונה. המלון כולל מרפסת שמש ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וגישה לחדר כושר.
המלון כולל מסעדה מסוגננת עם גג מזכוכית. המסעדה מציעה מנות ים-תיכוניות ממוצרים מהשוק המקומי, והיא יכולה לספק ארוחות דיאטתיות מיוחדות על פי בקשה. קוקטיילים מוגשים בבר.
האזורים הציבוריים כוללים ספרייה עם ספות ואזור גינה נעים. המלון מציע כניסה חופשית לחדר הכושר-ספא Holmes Place הסמוך. השכרת אופניים זמינה בדלפק הקבלה, הפועל 24 שעות ביממה.


להזמנה מלון פוליצר בברצלונה 



Booking.com 





פארק גואל ברצלונה

פארק גואלהוא עוד יצירות של גאודי ושוכנת מצפון למרכז ברצלונה, 20 דקות הליכה מ MetepMetro Lesseps (הקו הירוק, L3). הפארק מלא במסלולים צרים ומתפתלים המתפתלים דרך הפארק. יש כל כך הרבה מסלולים שקל לאבד את עצמך במיוחד כאשר אתה נע בקבוצה. על המסלול בפארק ישנם מפות כדי לכוון אותך למסלול הנכון. הפארק מלא עצים ושיחים וכאשר אתה  מטייל בפארק תגלה פסלים יוצאי דופן וצבעוניים, פסיפסים, שבילים וריצוף מיוחד במינו . מהפארק משתקפים נופים נהדרים של ברצלונה מאחר ופארק גואל בנוי על גבעה גבוהה, משם אפשר לראות את הים וחלק מברצלונה. 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה