חלום של מלון - מלון גרנד טירוליה קיצבהיל אוסטריה

קיצבהיל עיירת סקי


קיצבהיל קיצביל Kitzbühel עיירת סקי מפורסת במדינת טירול שבאוסטריה, על גדות נהר קיצבילר אכה. העיירה נחמדה, שקטה וחסרת תנועת מכוניות (במרכז), ויש בה גם מלונות יקרים וגם אפשרויות מגורים זולות יותר, המושכות קהל צעיר. אתר הסקי הפועל בשטח העיירה, מעמיד לרשות חובבי הסקי מרחב גלישה המשתרע על פני 145 קילומטר של מסלולי גלישה. בין יתר מסלולי הגלישה בקיצבהיל תמצאו: מסלולי סקי-ספארי, מסלולי קרוס-קאנטרי, פארק סנובורד ועוד. מסלול הגלישה הפופולארי ביותר בקיצבהיל הוא מסלול "האננקאם", הנחשב לאחד ממסלולי הגלישה המהירים ביותר בעולם, וכפועל יוצא מכך, הוא מארח תחרויות גלישה רבות. במרחבי הגלישה של אתר הסקי קיצבהיל, תוכלו למצוא: 35 מסלולים כחולים (דרגת גלישה קלה), 28 מסלולים אדומים (דרגת גלישה בינונית) ו-9 מסלולי אתגר שחורים (דרגת גלישה מקצועית).



זלצבורג הינה העיר הקרובה ביותר לקיצבהיל (מרחק של 80 ק"מ). היא נחשבת העיר השנייה בגודלה באוסטריה (אחרי וינה) וביתו של אמדאוס מוצארט. היא מציעה מגוון של אטרקציות ובביקור בה תרגישו את האווירה התרבותית המיוחדת, האופפת אותה. אם אתם מחפשים עיר גדולה, מעניינת, שתאפשר לכן גיוון קל מימי הסקי שלכם, סעו אליה. קרובה וללא ספק - שווה ביקור.





מלון גרנד טירוליה Grand Tirolia Hotel נמצא בלב אתר הגולף אייכנהיים, אחד מאתרי הגולף היפים באוסטריה, ובמרחק קצר ממרכז עיירת הנופש קיצבהיל. מלון מודרני ומפואר בדרגת חמישה כוכבים שזכה בשלל פרסי איכות ומצוינות. זהו מלון בן 82 חדרים וסוויטות מרווחות במיוחד, המציעים לנופשים ולאנשי עסקים את מיטב הנוחות והפינוקים. בעונת החורף המלון מלא בחובבי הספורט. בנוסף יש בו ספא יוקרתי הכולל בריכת שחיייה חיצונית, בריכה פנימית, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר ושורה ארוכה של טיפולים בריאות ויופי. בחורף עומד לרשותכם שירות הסעות חינם לכל אזורי הסקי של קיצביל (Kitzbühel), ובקיץ ישנם ליד המלון מסלולי טיולי הליכה שחוצים כרי דשא ונחלים הרריים.

המלון מתגאה גם במסעדת גורמה יוקרתית, פטיט טירוליה, המציעה תפריט צרפתי וים תיכוני. המסעדה נמצאת ברשימת המסעדות הטובות ביותר באוסטריה וגם זכתה במדריך האוכל הבינלאומי גו-מיו, שמתחרה במדריך האוכל של מישלן. המסעדה גאה גם במרתף היינות שלה, שבו יותר מ 700 תוויות של יינות משובחים מרחבי העולם.


Booking.com



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה