חלום של מלון בגרמניה היידלברג - מלון היידלברג סוויטס



העיר היידלברג היפהפייה מהווה מוקד תיירות פופולרי בדרום גרמניה בזכות נופים הרריים מרשימים ואווירה רומנטית נעימה. העיר משמשת כמקום משכנה של האוניברסיטה העתיקה בגרמניה, עם מוסדות אקדמיים רבים וכפועל יוצא מזה - עם המון סטודנטים. היידלברג מרשימה ביופייה הברוקי, ומכילה אווירה סטודנטיאלית מובהקת המכניסה לה נופך צעיר ומרענן. על צלע ההר, מעל העיר העתיקה, ממוקמת לה טירת היידלברג המשקיפה על העיר. הטירה מהווה מוקד תיירות פופולרי בשל מבניה המרשימים מבחינה ארכיטקטונית.




מלון החלומות היידלברג סוויטס ממוקם על גדת הנהר נקאר באחת הערים היפות בגרמניה, היידלברג, המרוחקת כ 45 דקות נסיעה מפרנקפורט. במאה ה 19 שימש המבנה כווילה ענקית. ב 2003 החליטו הבעלים להגדיל ולהפוך אותו למלון בוטיק יוקרתי בן 18 חדרים. המעצב הארכיטקט האיטלקי מישל בונאן, שעיצב מלון יפהפה בהשראת התקופה הרומנטית והקלאסית של העיר, אבל עם יופי חדשנות ושלווה של ימינו. בונאן עיצב גם את כל הריהוט הפנימי וכן את כל הפרטים הנלווים.




מכל הסוויטות במלון נצפה נוף של העיר העתיקה והטירה. חלק מהסוויטות מתואמות במיוחד למשפחות עד ארבע נפשות, וכולן מצוידות בפריטים כולל תחנת עגינה לנגני MP3 ואייפוד, מסכי טלוויזיה דקים, מכונת אספרסו ועוד. במלון יש גם ספא פרטי קטן שכולל חדר טיפולים עם מגוון טיפולי בריאות, חדר כושר, חדר אדים וסאונה.


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

2 תגובות:

  1. אין ויכוח, גרמניה מדינה שיודעת לפנק את המבקרים אותה. בראש ובראשונה הנופים הקסומים של מרכז אירופה העשיר והשופע ובנוסף התרבות של כבוד ופינוק כפי שהוא מוגש בבתי מלון על ידי אוכל טוב, רוגע ,עיסויים וספא. חלום של חופשה !

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה בהחלט. בראש הרשימה עומדת ברלין שהפכה מאוד תיירותית בשנים האחרונות.

      מחק