חלום של מלון בקרואטיה - מלון פלקנשטיינר

זאדר עיר נמל בקרואטיה



זאדאר – עיר נמל קסומה בקרואטיה וביקור בזאדאר זה הזדמנות לטעימה מליקר הדובדבנים הייחודי של העיר, מנגינת הגלים הנושקים לטיילת ומהעיר העתיקה היפהפיה. העיר ממוקמת נפלא, לחוף הים, ובסביבותיה איים קסומים. בעיר מוזיאון ארכיאולוגי מעורר עניין, כנסיות יפות, רחבות מרוצפות בתי קפה לצד המים, נמל ציורי וחופי ים נעימים לרחצה קלה. אתריה המרשימים של זאדאר שייכים לתקופות שונות, ובשיטוט אקראי ברחובות העיר העתיקה תוכלו להתרשם ממבנים פשוטים ומרשימים כאחד. ברחובות העיר ישנה אווירה ציורית ומקסימה – המדרכות מרוצפות אבנים משתלבות, המרפסות מתבלטות מעל לראשים, והעציצים מלאי פרחים וצבע. בתקופה הרומית, ובמיוחד בימי יוליוס ואוגוסטוס קיסר, הוקמו חומות העיר, המגדלים והשערים. בצד המערבי של העיר נבנו הפורום הרומאי, וכן מקדש ובזיליקה. הרומאים בנו בעיר גם אמת מים (שעברה שחזור חלקי) ואמפיתאטרון. בתוך העיר העתיקה נבנו בימי הביניים כנסיות ומנזרים. במאה ה-9 נבנתה בעיר כנסיית סנט דונאטוס (St. Donatus) העגולה. מצודת העיר נבנתה בראשית המאה ה-15. בעיר יש מספר כנסיות מרשימות, ובהן קתדרלת אנסטסיה, הבנויה בסגנון אדריכלי רומנסקי. זוהי הקתדרלה הגדולה ביותר במחוז דלמטיה.

מלון פלקנשטיינר בקרואטיה 

מלון פלקנשטיינר הוא מלון וספא מפואר הנמצא כ - 15 ק"מ מהעיר זאדאר, קרואטיה, על חוף הים האדריאטי. למלון נוף פנורמי עוצר נשימה וגם שקיעה יפה יותר מזו של קי ווסט, פלורידה. המלון הוא ברמה של 5 כוכבים ויש בו 210 חדרים בגדלים שונים, בהם 50 סוויטות. חדרי המלון מרווחים מאוד, מעוצבים בעיצוב חדשני ואוורירי, מה שנותן תחושה רבה של מרחב ואור ויש בהם את כל מה שצריך לחופשה מושלמת ורגועה. יש גם אינטרנט אלחוטי בחינם אם אתם זקוקים לעבוד בחופשה.

במלון ספא ענקי שמציע שורה ארוכה של טיפולי בריאות ויופי ובו גם בריכה גדולה, סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר. בנוסף, יש במלון מספר מסעדות, שאחת מהן היא ג'ורדן, המציעה תפריט גורמה ים תיכוני. בנוסף לה מציע המלון את מסעדת לה ורנדה, שבה מוצע תפריט איטלקי, והבראסה שמציעה מאכלי ים בנוסח אדריאטי.






Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה