נופש ותיירות בפריז


נופש ותיירות בפריז 



Booking.com




נופש לפריז עשוי להיות יקר, שכן אירופה כולה יקרה ופריז היא אחת הערים היקרות בעולם. חברת איסתא מציעה באתר מגוון דילים לפריז במחירים נוחים ומשתלמים. הדילים כוללים מלונות בפריז, טיסות, ארוחות ואם תרצו גם רכב שכור. הרשו לנו לדאוג לפרטיו הקטנים של נופש לפריז וכל שתצטרכו זה להיות שם וליהנות.

פריז עיר יפה ומרכזית
פריז היא אחת הערים המרכזיות והיפות באירופה ובעולם כולו. כבר מהמאה ה-13 הייתה פריז מוקד משיכה לאנשי עסקים והיוותה מרכז פיננסי של אירופה כולה. גם היום פריז היא מוקד משיכה לאנשי עסקים וכמובן לתיירים שמחפשים נופש בצרפת - למעלה מ-30 מליון תיירים פוקדים את פריז כל שנה. מעבר להיותה מרכז כלכלי, פריז נחשבת לאחת הערים הרומנטיות בעולם. רבים בוחרים נופש בפריז, אך המטרה היא לא רק נופש. גברים מציעים שם הצעות נישואין ולאחר מכן מגיעים לחגוג את ירח הדבש.

תחבורה בפריז

טיסות לפריז ניתן למצוא באל על , בנוסף לחברות זרות. ישנן כמה טיסות בשבוע לאחד משני שדות התעופה הממוקמים לא רחוק מהעיר. בפריז מערכת תחבורה ציבורית מפותחת. המטרו – רכבת תחתית שמחברת את כל העיר. בנוסף לרכבת ישנם אוטובוסים ומוניות שייקחו אתכם מבית המלון אל האתרים בעיר. נופש בפריז יכול להיות הרבה יותר מעניין אם תבחרו לשכור רכב. לפאריז יש כביש טבעתי שמקיף את העיר ומכל מקום בעיר ניתן להגיע אל כביש הטבעת. כך אם התבלבלתם ואתם אבודים תחזרו לכביש הטבעת ותתחילו מחדש.


מלונות מומלצים בפריז



נופש לפריז עשוי להיות יקר, שכן אירופה כולה יקרה ופריז היא אחת הערים היקרות בעולם. חברת איסתא מציעה באתר מגוון דילים לפריז במחירים נוחים ומשתלמים. הדילים כוללים מלונות בפריז, טיסות, ארוחות ואם תרצו גם רכב שכור. הרשו לנו לדאוג לפרטיו הקטנים של נופש לפריז וכל שתצטרכו זה להיות שם וליהנות.



מגדל אייפל – נופש בפריז איננו שלם בלי ביקור במגדל אייפל. גובה המגדל 324 מטר ואפשר לעלות במעלית לקומה השנייה ולבלות בבתי הקפה ובמסעדות. למי שלא אוהב מעליות, במגדל אייפל יש למעלה מ-1600 מדרגות שיובילו אתכם אל הקומה השנייה.
מוזיאון הלובר – מוזיאון אומנות מהראשונים והמדהימים בעולם. בלובר אפשר לבלות כמה ימים ועדיין יישארו לכם עוד יצירות לראות. נופש לפריז מחייב ביקור במוזיאון - ישנן אלפי יצירות מכל הזמנים, כאשר המפורסמת מביניהן היא ככל הנראה המונה ליסה של ליאונרדו דה וינצ'י.
מופעי תרבות ומוזיקה – פריז היא מרכז תרבותי ענק; הופעות בפריז הן דבר שבשגרה. אמנים, להקות, הצגות, מופעי ריקוד וקרקסים מגיעים לעיר בדרך קבע

בפריז נמצאים מקדשי הגורמה הכי טעימים, חנויות האוכל הכי צבעוניות, בתי הקפה הנחשבים, המעדניות הכי טובות  בעולם, בוטיקי אופנה הכי נחשבים, החנויות הכי מעוצבות ובתי הכל בו הכי עשירים.

בפריז עוסקים בבישול העלית, מנות קטנות מושקעות ומקושטות, העשויות מחומרי הגלם הכי טובים, המטופלים בידי שפים  ומוגשות במסעדות המציגות התפריטים היקרים.

בפריז מוצגים הקווים הכי טרנדים באופנה ושם למדו המעצבים והיצרנים איך להלביש את הנשים והגברים המפורסמים.

בפריז נולד קו עיצוב חלונות ראווה וחנויות, כיצד לבנות אווירה נכונה בבתי קפה, מה להגיש במסעדות ואיזה יין הולך עם  איזו מנה.

האווירה כל כך מיוחדת בפריז, עיר האורות ולכן זו עדיין העיר המתוירת ביותר בעולם.

מה מחפשים התיירים בפריז? מוזיאונים, מונומנטים אדריכליים, רומנטיקה, היסטוריה, אווירה, אוכל וקניות.


תיירות ונופש בפריז, מלונות מומלצים בפריז צרפת לילדים, צרפת עם ילדים, צרפת וילדים, טיול ילדים בצרפת, טיול ילד בצרפת, טיול משפחתי בצרפת, טיול משפחתי בפריז, טיולי משפחות בצרפת. טיול משפחתי בצרפת, כבישי אגרה בצרפת, פריז לילדים, פריז עם ילדים, פריז וילדים, טיול ילדים, טיול ילד בפריז טיול משפחתי בפריז, טיול בר מצווה בפריז. מלונות בפריז, לינה בפריז, בתי מלון בפריז, מלונות מומלצים בפריז, חיי לילה בפריז, מוזיאונים בפריז, תחבורה בפריז, קניות בפריז, רומנטיקה בפריז, ירח דבש בפריז, ביקור בפריז, שפע אתרי תיירות בפריז, טיסות לפריז, מלונות בפריז, איך לבלות עם ילדים בפריז לינה בפריז, לינה זולה, בפריז, לינה משפחתית בצרפת, כפרי נופש בצרפת, בתי מלון בצרפת, לינה וארוחת בוקר בצרפת,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה