גני בוש Busch Garden רכבות הרים וג'ונגל אפריקאי בטמפה פלורידה ארצות הברית

גני בוש Busch Garden רכבות הרים וג'ונגל אפריקאי בטמפה פלורידה ארצות הברית 

גני בוש  Busch Garden במפרץ טמפה תוכלו לצפות בהמון בעלי חיים ולרכב בחמש רכבות הפרועים ביותר בפלורידה! בעלי חיים אקזוטיים , רכיבה על סוסים בפלורידה  עם כל כך הרבה אטרקציות, מופעים, ועוד. Busch Gardens זה יום מושלם לטיול אלה המבקרים באזור אורלנדו. קצת יותר משעה משם אחד פארקי שעשועים הטובים בפלורידה. הרגשה כאילו נכנסים לג'ונגל אפריקאי.  גני Busch טמפה מציג שילוב שאין כמוהו של מראה כוכבים, גן חיות אקזוטי עם מעל 2,500 בעלי חיים, וכן רכיבה בלתי נשכחת ברכבות הרים כמו זעם של פלקון, צ 'יטה האנט, ו SheiKra!

 יחד עם רכבות ההרים, מופעים והחיות הן האטרקציה העליונה. בתוך הפארק, יש הזדמנויות רבות להתקרב בעלי חיים אקזוטיים כמו ג'ירפות, קרנפים, איילה, תנינים, זברות, שימפנזים, אורנגאוטנים, ואפילו אריות! קרנף ראלי מאפשר לאורחים לקחת סיור ג'יפים פראי דרך שטח האפריקאי הפראי ומאפשר לראות חיות בסביבתם הטבעית. גני בוש  Busch Garden








הקללה של קוברה היכונו לטייל בסערה על הקללה המיוחדת של קוברה. רכבת הרים שתיקח קדימה, לאחור, ואפילו פנים אל פנים עם נחשול  של 80 מטר! היכונו לקחת את המסע דרך חורבות ועל מישור סרנגטי.
הזעם של פלקון Falcon's Fury יביא אורחים כמעט 300 מטרים לשמים וחושף נופים עוצרי נשימה של הפארק. אז הגיע הזמן להרגיש איך זה להיות בז ענק וכן  צירים 90 מעלות לתוך עמדת הצלילה זה ואחריו צניחה מלהיב ב 60 קמ"ש ישר למטה. זוהי הנסיעה הפרועה ביותר שתחוו אי פעם!
צ 'יטה האנט מחפש מהירות? רכבת הרים ארוכה ביותר ב Busch Gardens טמפה, צ 'יטה האנט משיקה לא פעם אחת ולא פעמיים, אבל שלוש פעמים דרך 4,400 רגל במסלול גבוה מעל הפארק לחוויה מלהיבה ביותר אי פעם.
SheiKra אם אתה חובב רכבת הרים, הפארק הזה הוא בשבילך! רכבות הרים מכל פארק שעשועים אחרים בפלורידה, Busch Gardens יש ריגושים עבור אוהדי רכבת הרים מכל הגילאים. אבל אם אתה מחפש ריגושים כאשר הלב פועם בעוצמה רכבת ההרים SheiKra  בשבילך. רכבת זו יש מטפסת כ 200 מטר ואחריו ירידה של 90 מעלות. האורחים יטוסו במהירויות גבוהות של 70 קמ"ש על נסיעה בלתי נשכחת זו, המסתיימת עם התזה אח

אפשרות לשלב בין רכבות הרים לבין הפארק עצמו  יש אפילו הזדמנות לשפר את הטיול שלך  ב Busch Gardens עם ספארי Serengeti. מאפשר לצאת לטיול באוויר הפתוח ברחבי המישור אפריקאי פראי ללכת להאכיל את הג'ירפות ולראות כל מיני יצורים מלכותיים .




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה