טיסות זולות להודו

טיסות להודו ישירות מישראל, אל על וארקיע וגם חברות תעופה זרות כמו Uzbekistan Airlines, Turkish Airlines ו-Royal Jordanian , Air India מקיימות טיסות סדירות לתת היבשת ההודית. לצד טיסות סדירות לאורך כל השנה, ניתן למצוא מקומות מוזלים גם על טיסות צ'רטר שמציעות מספר חברות תעופה זרות.

טיסות להודו נוחתות לרוב בשדה התעופה החדש והבינלאומי של דלהי, ממנו ניתן לקחת טיסות פנים לכל הערים הגדולות ברחבי המדינה. שדה התעופה שנפתח בשנת 2012 נקרא T3 והוא מצויד בכל השירותים המפוארים, החדישים והנדרשים ביותר לכל תייר שמגיע למדינה. משדה התעופה של דלהי ניתן להגיע למרכז העיר באמצעות אוטובוסים ורכבות. מתחנת האוטובוסים המרכזית של העיר, ה-Interstate ניתן לקחת קווי אוטובוס לכל הערים הגדולות. תחנת הרכבת של דלהי מובילה מטיילים ליעדים כמו ורנסי, מומביי וכלכותה.

טיסות נוספות מישראל נוחתות גם בשדה התעופה במומביי (בומביי) הנקרא "סהר". אל מומביי מגיעות טיסות מכל רחבי העולם והוא נחשב לשדה התעופה הבינלאומי השני בגודלו בתת-היבשת. משדה תעופה זה ניתן לקחת קווי אוטובוס או מוניות לשדה התעופה הפנימי של מומביי וממנו להמשיך בטיסה ליעדים נוספים בהודו.

























מלונות מומלצים בהודו 


Booking.com


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה