חבילות נופש ללונדון

חבילות נופש ללונדון


לונדון עיר אפרורית ואטרקטיבית

לונדון נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר עבור נופשים רבים מרחבי העולם. הזמנת נופש ללונדון מתאימה עבור כולם – משפחות, נסיעות עסקים,נסיעות זוגיות רומנטיות ועוד. היא נחשבת גם לעיר האפרורית של אירופה, אבל זה רק בגלל מזג האוויר בלונדון. חבילות נופש בלונדון יעניקו לכם חוויה שתזכרו עוד הרבה זמן מאחר ובכל רגע נתון, תוכלו למצוא מה לעשות בעיר הגדולה. ביום – סיורים באינספור אטרקציות תיירותיות והמוזיאונים, קניות או משחק כדורגל; ובלילה - מסיבות, מועדונים ופאבים. לונדון היא עיר תרבות שחיה בכל שעות היממה - בעיר תמצאו הופעות, הצגות ומחזות.


תחבורה בלונדון


טיסות ללונדון יוצאות מנתב"ג ישירות לשדה תעופה בלונדון וזמינות בכל השנה. ישנם מספר נמלי תעופה השוכנים בקירוב לעיר. טיסות זולות ללונדון אפשר למצוא, אבל לעתים הטיסה איננה ישירה וכנראה שתצטרכו לעבור בעוד שדה תעופה לפני לונדון. משדה התעופה אתם יכולים להגיע אל העיר בעזרת התחבורה הציבורית וכמובן בעזרת המוניות הלונדוניות המפורסמות. במהלך נופש בלונדון, קל להתנייד בתוך העיר בעזרת הרכבת התחתית או בעזרת האוטובוסים ואין צורך להזמין מוניות ממקום למקום. מומלץ אף לרכוש כרטיס שבועי לאנדרגראונד. אם אתם עושים נופש באנגליה ומתכננים גם לצאת מהעיר, השכרת רכב בלונדון היא אופציה נוחה. זכרו שבאנגליה נוהגים בצד שמאל, דבר המצריך התרגלות.


מלונות בלונדון
מי שבחר נופש ללונדון רצוי שייקח בחשבון שהעיר מבוקשת ע"י תיירים מכל העולם ובתי המלון בעיר נוטים להיות בתפוסה מלאה. מומלץ, ואף מעבר לכך, להזמין מקום מראש אם בחרתם נופש בלונדון. באתר איסתא תוכלו למצוא מלונות, טיסות ואם תרצו אף הופעות בלונדון. נוכל גם לבנות עבורכם דילים ללונדון. יש הרבה מלונות בלונדון, כך שגם עם המחירים גבוהים, תמיד נוכל למצוא לכם פתרונות ומלונות בתקציב. במידה ואתם מזמינים נופש ללונדון עם בן או בת הזוג, מומלץ לסגור דיל זוגי שיעניק לכם פרטיות וימקם אתכם בקרבת האטרקציות המקומיות.


Booking.com



אטרקציות בלונדון

חסוך זמן וכסף בביקורך בלונדון - לונדון פס - כל האטרקציות בכרטיס אחד

אטרקציות תיירות בלונדון


וסט אנד – לונדון ידועה כמוקד תרבותי ורובע הוסט אנד מרכז את בתי התיאטרון המובילים. אחרי יום שלם של קניות/ אוכל, רצוי ללכת ולראות מחזות זמר בלונדון. עדיף לרכוש כרטיסים מראש ולא לסמוך על כך שיישארו כרטיסים בקופות.
 כדורגל – אנגלים אוהבים מאוד כדורגל, אחד הבילויים של האנגלים בימי שבת וראשון הוא לראות ביחד כל המשפחה משחק של אחת הקבוצות. חוויה שכל מי שבחר נופש בלונדון יאהב ויעריך - גם אם אתם פחות אוהבים כדורגל.
ביג בן – מגדל השעון המפורסם בעולם, אחד ממוקדי המשיכה של תיירים בעיר וגם סמלה של העיר לונדון. המגדל נבנה במאה ה-19 ומאז ועד היום אם למישהו מלונדון אין שעון הוא רק צריך להביט למעלה ולרשום את השעה.
ארמון באקינגהם – בית מגוריה המרהיב של המלכה. בחודשי הקיץ ניתן לערוך סיורים בארמון, אך גם בשאר חודשי השנה כדאי להגיע ולראות את המבנה ואת חיילי המשמר המפורסמים.


מוזיאונים – לונדון היא משכנם של מגוון אדיר של מוזיאונים. אחד היתרונות הגדולים הוא שלחלקם הגדול אין דמי כניסה.



מלונות מומלצים בלונדון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה