נופש לברצלונה

ברצלונה אחת הערים היפות באירופה


ברצלונה היא אחת מהערים היפות באירופה. נופש בספרד ללא ביקור בעיר ברצלונה הוא החמצה. ברצלונה היא מוקד משיכה לתיירים, אנשי עסקים ומתאימה גם עבור טיולי זוגות שמחפשים רומנטיקה. חבילות נופש לברצלונה פופולאריות בזמן האחרון קודם כל בגלל כדורגל בברצלונה, אבל לא רק כדורגל - נופש בברצלונה זה גם מוזיאונים, בתי אופנה וחיי לילה. ברצלונה נחשבת למוקד תרבותי , תוכלו לסייר בין מגוון המוזיאונים של דאלי וגאודי, ותמיד ניתן למצוא הופעות בברצלונה.


תחבורה בברצלונה


טיסות לברצלונה יוצאות מנמל התעופה בן גוריון ונוחתות בשדה התעופה של ברצלונה. בגלל הפופולאריות של ברצלונה תמיד אפשר למצוא דילים לברצלונה במחירים נוחים גם בעונות התיירות. השכרת רכב בברצלונה היא אפשרות נוחה וניתן גם להסתדר בתחבורה הציבורית ובמטרו המקומי, שמאוד נוח וגם זול.

מלונות בברצלונה


בברצלונה יש מלונות בכל המחירים, ממלונות יוקרה ועד מלונות שהם אכסניות. הכל תלוי מה רצונכם ומה התקציב שלכם.חשוב להזמין את המלונות עוד בארץ ולא לחכות לרגע האחרון. רצוי לא להסתובב עם התיקים ולקבל תשובה שלילית או לקבל מחיר גבוה. למי שרוצה להוזיל את מחיר הלינה יכול לבקש מלון מחוץ לברצלונה, באזור קוסטה בראווה למשל, אך יש לקחת בחשבון את מחיר וזמן הנסיעות אל העיר. לכן עדיף להזמין חבילות נופש לברצלונה, כך החופשה הופכת לנעימה יותר, נשאר רק ליהנות.



Booking.com


אטרקציות בברצלונה


קאמפ נואו – חבילות נופש לברצלונה חייבות לכלול ביקור באצטדיון הבית של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, במקום נערכים סיורים מודרכים. הסיור כולל ביקור בחדרי ההלבשה, סיור במגרש, כניסה למוזיאון וכמובן חנות המזכרות של הקבוצה.

פארק גואל – פארק גדול ומרהיב ביופיו. לא סתם לקח לספרדים 14 שנים לבנות אותו. מתכנן הפארק הוא גאודי הנודע, ויש בו המון יצירות אומנות אחת מהן היא פסל הספסל המפורסם. בפארק שטחים ירוקים ונוף מדהים של ברצלונה. השקט והשלווה יעזרו לכם להירגע ואפשר לעשות פיקניק בשטחים הירוקים של הפארק.

סגרדה פמיליה - אחד ממוקדי התיירות בעיר, הכנסייה החשובה של ברצלונה שנחשבת ליעד שעליו אסור לפספס במהלך נופש בברצלונה. תכנון הכנסייה הוטל על גאודי, האמן המוכשר, אבל בנייתה נמשכת עד היום והכל על פי הרישומים של גאודי.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה