חופי נודיסטים בחו"ל - סנטה קתרינה ברזיל



ברזיל, סנטה קטרינה


Booking.com





Praia do Pinho ממוקם באזור סנטה קתרינה, זהו חוף ראשון מסוגו בהיסטוריה של ברזיל. חוף זה הוא חלום נטוריסט אמיתי. חוף חולי מוקף צמחייה עבותה, המים ירוקים בהירים ומקנים נופך של קריסטלים מסביב. מלבד היותו חוף אופציונלי לבגדים לא חובה יש היצע רחב של כל סוגי הספורט הימי כגון יאכטות, צלילה, דייג וחול. הוא נוצר כחוף נטוריסט בסביבות שנת 1987 והוא עדיין משגשג בפעילות רחבה.

חופי נודיסטים בחו"ל סנטה קטרינה ברזיל
חופי נודיסטים בחו"ל סנטה קטרינה ברזיל


מלון מג'סטיק פאלאס סנטה קטרינה ברזיל
מלון מג'סטיק פאלאס סנטה קטרינה ברזיל
מלון מג'סטיק פאלאס (Majestic Palace Hotel) הוא מלון 5 כוכבים המציע חדרי אירוח מפוארים, נופים של המפרץ הצפוני (North Bay), מרחק של כמה דקות מקניון בייראמאר (Beiramar Shopping Mall) ומספר חופים בצפון, דרום ומזרח האי סנטה קתרינה.

המלון ממוקם באופו אידאלי באבנידה ביירה מאר נורטה (Avenida Beira Mar Norte), בסמוך לקניון בייראמאר. החדרים כוללים טלוויזיות LCD, חלונות מהרצפה ועד התקרה, מהם נשקפים נופי הים ומזרני סרטה (Serta) לנוחות מירבית.

האורחים יכולים ליהנות ממאכלים משובחים כשברקע נופים מהממים של המפרץ הצפוני. בית הקפה מזאניין קפה (Mezzanine Café) והבר שבמלון מגישים משקאות. מרכז הספא והכושר של המלון כולל נופים של המפרץ הצפוני, סאונות יבשות ורטובות וחדרי עיסויים. האורחים נהנים מגישה נוחה ומהירה לכיכר אסטווס ג'וניור (Esteves Junior Square), מרכז הכנסים סנטרוסול (Centrosul Convention Center) ונמל התעופה הבינלאומי הרליקו לוז (Hercílio Luz International Airport).
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה