חופי נודיסטים בחו"ל - פלורידה ארצות הברית

פלורידה FL, ארצות הברית


מיליוני אנשים מכל העולם מבקרים בפלורידה מדי שנה, ומסיבה טובה - זה הכל. פארקי שעשועים, מגוון רחב של חופים, אתרי נופש ובתי מלון, והאקלים הופכים את פלורידה ליעד בריחה קל ואידיאלי. אזור אורלנדו אחד מיעדי התיירות הפופולריים בפלורידה עם  Disneyworld, יוניברסל אולפני ועולם הים. אוורגליידס ומפתחות פלורידה הם גם אזורים גדולים לבקר בפלורידה. עם תערובת של מסורות דרומיות במקומות כמו בוקה רטון ותרבות חדשה תוססת בערים כמו מיאמי, פלורידה מציעה משהו חדש לגלות לכולם. בין אם אתה רוצה יום ספא ליד החוף או נסיעה פראית על סירת מנוע ב Everglades, פלורידה יש ​​משהו עבור כולם.

אטרקציות שלא מפספסים בפלורידה 
 • שיט וצפייה בחיות הבר באוברגליידס
 • לראות כוכבים במרכז החלל קנדי
 • עולם וולט דיסני
 • סיור במרכז ההיסטורי של סנט אוגוסטינוס
 • חוות התנין בסנט אוגוסטין
 • ברייקרס בפאלם ביץ '

 מתי מבקרים בפלורידה 

 שיא העונה היא נובמבר עד אפריל, ותיירות במהלך "עונת שלג" בחודשים ינואר ופברואר. עם זאת, עם אטרקציות פארק הקיץ הוא גם עונה גבוהה לנסוע לפלורידה. דרומיים רבים נוהרים אל אזורי החוף של Panhandle במהלך חופשת האביב ולאחר מכן בקיץ כדי להימלט מהלחות. פעמים אידיאלי לחופשה או לנסוע בפלורידה הם ספטמבר ואוקטובר, אפריל ומאי. מזג האוויר נוח יותר, ותנועת התיירים היא מופחתת.


Haulover Beach בפלורידה שבארצות הברית צפונית למיאמי נמצא אחד החופים הבודדים שמתפקד חוקית כ"חוף ביגוד אופציונלי" בארצות הברית. בתור שכזה הוא נהנה משירותים ציבוריים כמו מצילים, תחזוקה, ניקיון ומגרשי כדורעף חופים.


חוף נודיסטים בפלורידה ארצות הברית


Booking.com
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה