ספינות אוויר באורלנדו פלורידה ארצות הברית

ספינות אוויר באורלנדו פלורידה ארצות הברית 


סיור לגילוי מקורות המים באוורגליידס בפלורידה ואת המסע דרך סיבוב ספינת אוויר מלהיב זה לא רק כיף, אבל גם סיור לימודי על מערכת אקולוגית שבפלורידה ייחודית זו. עם תנינים, נשרים קירחים, פרות ביצות, זאבים ועוד, צוות סירת המפרשים מעביר את הסיור  בתוך סירת מנוע אינטימית של שישה נוסעים.

להזמנת ספינות אוויר באורלנדו פלורידה ארצות הברית 





הצטרפו למומחים ב Marsh Landing Adventures לסיור בסירה על אגם טוהו, נסיעה קצרה מוולט דיסני וורלד באורלנדו. זה סיור אקולוגי על סירת מנוע פרטית, שמאפשרת למידה לכל תייר אחד על אחד. הקפטן מארש נחיתה יודע ומכיר את האיזור כמו כף ידו. הצוות יודע איפה בעלי החיים של ביצות כגון תנינים, נשרים קירח, זאבים, ועוד תושבי אוורגליידס. ניתן לקבל סיור של אחד על אחד או 1 שעה או 90 דקות סיור כדי לגלות את החי והצומח של האיזור כמו גם ציפורים יפות רבות באזור. הקפד לקחת את המצלמות שלך, כדי לתעד את הרגע וזיכרונות מהממים מהאיזור.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90
SeaWorld, Orlando, Themeparks, Seaworld savings, tickets, admission, family vacation, florida, manta, shamu, Antartica, dolphins, savings, deals, promotions, specials, Antarctica, Empire, Penguin, Dolphin, Cove, travel, vacation, FL, theme, ride,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה