טיסות זולות להולנד

טיסות להולנד מישראל ממריאות במהלך כל ימות השנה ונוחתות בנמל התעופה סכיפהול שבפאתי אמסטרדם. חברות התעופה אל על וארקיע הישראליות מציעות טיסות להולנד שנוחתות רק באמסטרדם אך ניתן להזמין כרטיסי טיסה להולנד של חברות תעופה כמו KLM, Eeroflot ו-Turkish Airlines שמאפשרות נחיתה גם בערים אחרות בהולנד – ביניהן רוטרדם. משך טיסה להולנד מישראל הוא חמש שעות ועשרים דקות בממוצע.

שדה התעופה סכיפהול הוא כאמור שדה התעופה הבינלאומי של הולנד והוא אחד היעילים ביותר באירופה. טיסות להולנד מישראל ומכל ארצות העולם שנוחתות בסכיפהול מובילות תיירים לאחד היעדים הפופולריים ביותר אך גם הקלים ביותר להגעה באירופה – אמסטרדם. זאת מפני שהמרחק משדה התעופה סכיפהול לאמסטרדם קצר במיוחד ונדרשת נסיעה של כ-15 דקות בלבד כדי להגיע למרכז העיר. מי שמגיע על גבי טיסה להולנד ונוחת בסכיפהול יגלה כי שדה התעופה מקשר את אמסטרדם גם עם ערים נוספות באירופה וניתן להמשיך ממנו לכל בירות היבשת, כמו גם ליעדים מרוחקים יותר. שורה של רכבות מחברת את סכיפהול ואת אמסטרדם גם לערים נוספות בהולנד.







מלונות מומלצים בהולנד

Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il

תגובה 1:

  1. לצד האטרקציות המוכרות ביותר שמחכות לתייר הישראלי באמסטרדם – ביניהן בית אנה פרנק, מוזיאון מאדאם טוסו, שייט בתעלות העיר, ביקור במוזיאון ואן גוך או באחד המוזיאונים האחרים המוקדשים לאמנות הולנדית ואמנות מודרנית, סיור בשווקים ובאיזור הרובע היהודי וביקור של מנוחה בוונדל פארק, ניתן לצאת מאמסטרדם ולהנות מהולנד קצת אחרת. עיר הנמל רוטרדם, שמחברת את אמסטרדם לצרפת ולבריטניה על ידי שירות המעבורות המפורסם, היא פנינה ימית אמיתית, שבה אטרקציות רבות. מוזיאונים ימיים, מסעדות ובתי קפה, מלונות קטנים ושווקי עתיקות אותנטיים מחכים למי שמגיע לרוטרדם, כמו גם נופים קסומים בחסות האוקיינוס האטלנטי.

    השבמחק