מרכז רפואי הוליסטי בגרמניה



מיכלריט היא מין עיירה כפרית המונה כ- 450 תושבים בדרום בוואריה. במרחק דקות הליכה נמצא השפסארט, אזור היערות הגדול ביותר בגרמניה, אם לא באירופה כולה. משני צדי הרחוב המרכזי בתים מטופחים, מחודדי גגות רעפים, שנראים כמו לקוחים מאגדות האחים גרים. ליד כל בית כשבעה מתקני אשפה שונים: לבקבוקי מים כחולים, לבקבוקים ירוקים, לפלסטיק, לזכוכית וכו'. בערים הגדולות יש משטרת אשפה שתפקידה לאכוף את חובת מיון הפסולת, במילכרט אין צורך בה. המקום כל כך נקי, מטופח וירוק.

ספק אם מישהו מלבד המקומיים היה מתייחס לעיירה אלמלא לפני 20 שנה הוקם בה בית הבריאות. המוסד הפך לאבן שואבת לא רק למטופלים מכל רחבי העולם שנזקקו לשירותיו אלא גם לחברי הקהילה שייסדו את המקום. זוהי קהילה רוחנית המגובשת סביב ערכים אקולוגיים ובריאותיים מסוימים. רובם ככולם צמחונים ממניעים אידיאולוגיים. בכל פינה ניצבת מעין קופת צדקה המיועדת לארגונים הלוחמים למען זכויות בעלי החיים.

המזון הצמחוני הנאכל כאן אורגני לחלוטין. חלק מחברי הקהילה הם אגרונומים וחקלאים המעבדים את שלושת השדות הגדולים שלהם בשיטות עיבוד מיוחדות שלא פוגעות במחזור החיים הטבעי של הקרקע. והתוצאה היא אדמה פורייה המניבה פירות ארומתיים טעימים להפליא. התוצרת החקלאית האורגנית ממוינת בקפידה ונשלחת למרכולים וללקוחות פרטיים ברחבי גרמניה ואירופה.

המקום מזכיר בית מלון יותר מאשר בית חולים. חדרי האירוח מרוהטים בחמימות, ממערכת האינטרקום בוקעת מוזיקה מרגיעה. המטופלים מגיעים כאן מכל העולם אך בעיקר מאירופה. חלקם סובלים ממחלות ספציפיות וחלקם מתייחסים לכל העניין כאל בית הבראה למניעת מחלות. אפשר לשהות בקליניקה שבוע, שבועיים ואפשר אפילו להגיע לכמה שעות או לסופשבוע, תלוי בתקציב ובכמות הבדיקות והטיפולים שעוברים.

כדי להיפטר מהרעלים שנצברו במשך עשרים שנים צריך לחיות לפחת כשנה וחצי נכון. המוסד לא מתיימר לעשות את זה בשבוע אחד, אך הם מאמינים שאפשר בפרק זמן זה ללמוד איך לחיות אחרת. בנוסף, מחלות רבות נגרמות מדרך המחשבה ומההתנהגות שלנו, ולכן לא יכול להיות ריפוי הוליסטי ללא שינוי מחשבתי ורגשי.


אפשר להתקשר ישירות לבית הבריאות 4993948010+ ולתאם הגעה
או ליצור קשר עם הנציגות הישראלית 03-6959435


הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה