מלון אמנטרה קומפורט אודיאפור הודו


מלון אמנטרה קומפורט (Amantra Comfort Hotel) ממוקם במרכז העיר אודאייפור (Udaipur), במרחק של כ-2 דקות הליכה מרובע הקניות וכ-200 מטרים מאגם פיצ'לה (Pichla Lake). הוא מציע 2 אפשרויות לסעודה וחניה ללא עלות באתר.

חדרי האירוח ממוזגים ומצוידים עם שולחן עבודה, מתקנים להכנת תה/קפה וטלוויזיה בעלת מסך שטוח המחוברת לערוצי כבלים. חדרי האמבטיה מגיעים עם מוצרי טיפוח ומתקני מקלחת.

צוות דלפק הטיולים יכול לסייע עם ארגון הסדרי הנסיעות. לרשותכם עומדים גם שירותי פקס וצילום מסמכים.

מסעדת נאווידייה (Navidya) מגישה מגוון רחב של מאכלים הודיים, סיניים, אירופאיים ומאכלים מן המטבח הראג'יסטני (Rajasthani). קפה בלנקה (Cafe Blanca) פתוח לאורך 24 שעות ביממה ומציע קפה וחטיפים קלים.

המלון נמצא במרחק של כק"מ אחד ממקדש ג'גדיש (Jagdish Temple) והסיטי פאלאס (City Palace). הוא מרוחק כ-6 ק"מ מהמונסון פאלאס (Monsoon Palace) וכ-22 ק"מ מנמל התעופה המקומי מוהראן (Maharan Domestic Airport).


להזמנה מלון אמנטרה קומפורט באודיאפור




אודאיפור סיטי פאלאס הוא אחד מפלאי האדריכלות של רג'סטאן, הממוקם בשלווה על גדות אגם פיצ'ולה. זה ארמון עירוני מלכותי והוא האטרקציה התיירותית ביותר של אודאיפור ולעתים קרובות מכובד כמו קומפלקס הארמון הגדול ביותר ב Rajasthan. אודאיפור מתגאה בתערובת נפלאה של אדריכלות ימי הביניים, האירופית והסינית. בארמון יש מגדלים שונים, כיפות וקשתות, ומתנשא על גדות אגם פיצ'ולה, 

ארמון העיר הוא מבחר מופלא של חצרות, ביתנים, טרסות, מסדרונות, חדרים וגנים תלויים. מוקף ביצורים, ארמון זה בנוי כולו גרניט ושיש. בארמון יש שערים הידועים בשם "פולנים". 'Bara Pol' (שער גדול) הוא השער הראשי של מתחם ארמון העיר אשר ייקח אתכם אל החצר הראשונה. על פני "Bara Pol" יעבור שער משולש משולש, המכונה "טריפולייה". בין שני השערים האלה,  שמונה קשתות שיש או טורנות, שם היו מלכים שוקלים את עצמם בזהב ובכסף. מלבד טריפולייה, יש זירה שבה נבנו קרבות פיל. מעבר ל'טריפולייה', היית נכנס ל'שער הפיל' או ל'האתי פול'. עיר פאלאס כוללת 11 ארמונות נפלאים, שנבנו על ידי שליטים שונים עדיין דומים זה לזה. עם הצצה מוחלטת של ציורים ייחודיים, ריהוט עתיק מראה זכוכית מעולה & אריחי נוי עבודה של ארמונות אלה.

Manak Mahal (ארמון רובי) יש דמויות של קריסטל וחרסינה. עם זאת, בהים וילאס flaunts אוסף מדהים של ציורים מיניאטורי המתאר את סיפורי החיים האמיתיים של ראדה קרישנה. "קרישנה וילאס" ידוע באלבום ראוי לציון של ציורים מיניאטורי המתאר תהלוכות המלוכה, פסטיבלים ומשחקים של Maharanas. מוטי Mahal (ארמון פרל) נחגג על תפאורה מפוארת שלה בעוד Sheesh Mahal (ארמון המראות) ידועה בעבודה המרהיבה של המראות. "Chini Chitrashala" ידועה אריחי נוי הסיני ההולנדי שלה. "Dilkusha Mahal" (ארמון השמחה) ידוע בציורי הקיר. Bada Mahal הוא ארמון הגן האקזוטי שעומד זקוף על סלעים בגובה של 90 מטרים. Rang Bhawan הוא הארמון שהיה מכיל אוצר מלכותי. ישנם מקדשים של לורד קרישנה, ​​מירה ביי ו שיווה, הממוקם ממש על "Rang Bhawan". "מור צ'וק" יש פסיפסים זכוכית יוצאת דופן של טווסים, להגדיר את הקירות מציגים את שלוש עונות הקיץ, החורף ומונסון. "לקסמי וילאס צ'וק" היא גלריה לאמנות עם אוסף ייחודי של ציורי מיואר. 


 ממוקם במתחם של עיר קומפלקס, מקדש Jagdish הוא המקדש הגדול והיפה ביותר של אודאיפור. מקדש זה פונה לתחושה האסתטית של העם . ניתן גם לאתר מקדש של דאוני מאטה במתחם של ארמון העיר. חלק זה נחשב החלק העתיק ביותר של הארמון שבו מרווה עבר את חייו במדיטציה כאן. בשנת 1974, חלק של ארמון העיר ואת "זננה Mahal" (לשכת הנשים) הפכו למוזיאון. המוזיאון פתוח לציבור. אפשר למצוא כמה ציורים מדהימים ב 'Zenana Mahal' אשר מוביללקשמי צ'וק. "לקשמי צ'וק" הוא ביתן לבן יפהפה. בארמון העיר, את המראה הכי שובה לב ניתן לראות מן המגדלים והטרסות של 'עמאר וילאס' שממנו ניתן לקבל נוף עוצר נשימה של אגם פיצ'ולה. "עמאר וילאס" הוא הנקודה הגבוהה ביותר של ארמון זה ויש לו גנים תלויים נפלא עם מזרקות, מגדלים וטרסות. עיר פאלאס בנויה בצורה שהיא מציעה נוף מרהיב של האגם מכל המרפסות שלה, כיפות ומגדלים. בניגוד לחיצוניות החיצונית, סיטי פאלאס כולל חללי פנים מרהיבים עם עבודת מראה עדינה, עבודות שיש, ציורי קיר, ציורי קיר, עבודות כסף, עבודת שיבוץ ועודפי זכוכית צבעונית. העבודה הנהדרת של ארמון העיר אינה ניתנת להגבלה במילים, ולכן יש לבקר בארמון זה כדי ללכוד את התמונה האמיתית של זה. 





Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה