אקסטרים בהימלאיה ההודית


ההימלאיה ההודית - ג'יפים, רפטינג וטרק לילי

מגיעים בטיסה לדלהי. אפשר לקחת טיסות לא ישירות דרך אירופה אל איטליה, אוסטריאן איירליינס או טיסות ישירות דרך רויאל ג'ורדניאן אל-על. מדלהי יוצאים ברכבת מהירה שטבדי אקספרס צפונה עד רישיקש ומשם ממשיכים בג'יפים.

הטיול זה מציע פעילויות ומפגש עם טבע עוצר נשימה: יערות עד, נהרות שוצפים והיכרות עם יושבי צפון הודו ותרבותם. המסלול עובר בכפרים קטנים וציוריים, מרכזי התרבות ההודית והטיבטית. הוא מתאים לנהיגת ג'יפים אתגרית שבמהלכה צולחים נהרות, אבל גם הרגליים לא מוזנחות ויש שפע של הליכות בטבע, כולל הליכה קסומה לאור ירח.

אחת מהאטרקציות נמצאת בעיירה הקדושה רישיקש. שם, לצד הטקסים והאשרמים, אפשר להתנסות גם ברפטינג על נהר הגנגס, בחלקו העליון והנקי. משם תוכלו להמשיך לדרמסאלה, מקום מושבו של הדלאי לאמה, המזמנת מפגש עם התרבות הטיבטית, יציאות לטרקים קצרים בכפרים הציוריים שמסביב ורחיצה במעיינות החמים "טאטא פאני".

מדובר באזור שהוא פחות תיירותי. המסלול מחייב נסיעה בג'יים עם נהגים ומדריכים מחברה הודית או ישראלים שמכירים את האזור היטב, כולל מקומות לינה הולמים. לא מומלץ לנהוג בג'יפן לבד בצפון הודו - נוהגים שם בצד שמאל וחייבים להכיר את הדרכים ואת מנטליות הנהיגה המקומית.

אין סכנות מיוחדות באזור. דפוסי התנהגות בסיסית ביעד זה נכונים כמו בכל מקום אחר בעולם - ביטחון באופן יחסי .




Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו
 הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה