מלון הולידיי אין מומבאי אינטרנשיונל איירפורט מומביי הודו

מלון הולידיי אין מומביי אינטרנשיונל אירפוט מומביי

מלון הולידיי אין מומבאי אינטרנשיונל איירפורט (Holiday Inn Mumbai International Airport) מציע בריכת גג עם שפת אינסוף וחדרים מודרניים עם תחנות עגינה ל-iPod וטלוויזיות בכבלים עם מסך שטוח. המלון שוכן במרחק של 1.2 ק"מ בלבד מנמל התעופה.

מלון הולידיי אין נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה מתחנת הרכבת דאדאר (Dadar). נמל התעופה המקומי סנטה קרוז (Santa Cruz) נמצא במרחק של 5 ק"מ מהמלון.

חדרי מלון הולידיי אין כוללים גווני פסטל חמימים ועציים. כל החדרים מצוידים בכיסאות ארגונומיים, מיני בר ומתקנים להכנת תה וקפה. חדרי הרחצה הצמודים מציעים מקלחות גשם מפוארות ומוצרי טואלטיקה ידידותיים לסביבה. שירות חדרים הינו זמין במשך 24 שעות ביממה.

האורחים יכולים להתאמן בחדר הכושר, או ליהנות ממפגש עם חברים במרפסת באוויר הפתוח, סקיי טראס (Sky Terrace). מתקנים נוספים כוללים מרכז עסקים וטרקלין אקזקיוטיב. שירות להמרת מט"ח ושירות השכרת רכב הינם זמינים.

מאכלים בינלאומיים הינם מוכנים בתחנות הבישול החיות במסעדת ספטאמי (Saptami), הפתוחה במהלך כל היום, בעוד שמסעדת ספטאמי אקספרס (Saptami Express) מציעה מעדנים טריים. ניתן ליהנות בערב מקוקטיילים בבר הטרקלין 72 האופנתי.


להזמנה מלון הולידיי אין מומבאי אינטרנשיונל איירפורט


 


Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה