מלון פארייאס מומביי הודו


מלון פריאס (Fariyas Hotel) ממוקם ב-מומבאי (Mumbai), במרחק של 5 דקות נסיעה משערי הודו (The Gateway of India). המלון כולל בריכת שחייה חיצונית, 4 אפשרויות לסעודה, וחדרים ללא עישון עם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

חדרי מלון פריאס מציעים עיצוב מודרני, חלונות מהרצפה עד התקרה, ושפע של תאורה טבעית. כל חדרי המלון מצויידים בכספת, ובטלוויזיה בעלת מסך שטוח וערוצי כבלים. בנוסף, החדרים כוללים אמבטיה ומוצרי טואלטיקה.

אורחים מוזמנים להתאמן במרכז הכושר של המלון או ליהנות מטיפולי גוף מרגיעים בספא. המלון מספק שירות להשכרת רכב ושירות להמרת מט"ח, בעוד שהצוות שמאייש את דלפק הנסיעות ישמח לסייע לכם עם סידורי הנסיעה שלכם.

מסעדת טאמארינד (Tamarind) מגישה מבחר נאה של מנות גריל בינלאומיות. אפשרויות סעודה נוספות במתחם המלון כוללות משקאות מרעננים ב-דה סיגנאצ'ר בר (The Signature Bar) וב-טאמארינד פול-סייד (Tamarind PoolSide).

מלון פריאס ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מ-נארימאן פויינט (Nariman Point) וממרכז הסחר העולמי (World Trade Centre). נמל התעופה צ'האטראפאטי שיבאג'י (Chhatrapati Shivaji Airport) ממוקם במרחק של 20 ק"מ מהמלון.

להזמנה מלון פריאס במומביי  




Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה