מלון טאג לנדס אנד מומביי הודו

מלון טאג' לנדס אנד מומביי 


מלון טאג' לנדס אנד (Taj Lands End), ממנו נשקף הים הערבי, עומד בזקיפות קומה באזור באנדרה (Bandra) המתפתח. המלון נמצא במרחק של 200 מטרים מהחוף, ומציע טיפולי ספא הודיים מסורתיים עטורי פרסים, בריכה חיצונית, ו-4 אפשרויות לסעודה.

המלון נמצא במרחק של 2.7 ק"מ מפארק שיבאג'י (Shivaji) ו-3.9 ק"מ ממתחם באנדרה קורלה (Bandra Kurla). המלון שוכן במרחק של 10 ק"מ מחוף ג'והו (Juhu) ו-12 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של מומבאי (Mumbai).

חדרי המלון המרווחים, הכוללים ריהוט עץ קלאסי ומצעים איכותיים, מציעים את הנוחות של חדרי רחצה משיש וטלוויזיה בעלת מסך שטוח. בחדרים יש שפע של מרחב עבודה וספה.

בעבור פעילויות פנאי, המלון כולל מועדון בריאות מאובזר לחלוטין. לחלופין, האורחים יכולים ליהנות בספא ג'יבה (Jiva) מעיסויים ומטיפולי איורוודה. ביקורים בחדרי הסאונה ובשיעורי היוגה משלימים את החוויה.

מסעדת ויסטה (Vista) מציעה אפשרויות לסעודה לאורך כל היום ומגישה תפריט בינלאומי, בעוד שמסעדת מסאלה ביי (Masala Bay) מציעה מבחר של התמחויות בישול הודיות, המוכנות על ידי שפים ידועים. אפשרויות נוספות לסעודה כוללות מאכלי סיצ'ואן, המוגשים במסעדת מינג יאנג (Ming Yang) ובטרקלין האטריום.

להזמנה מלון טאג' לנדס אנד מומביי


טיסות זולות בוואלה טורס


Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה