ליבריה קוסטה ריקה

ליבריה Liberia היא בירתה של מחוז Guanacaste השימשי, הנמצא בחלקו הצפון מערבי של קוסטה ריקה והמשמשת כנקודת יציאה לחופים יפהפיים, הנמצאים סביבה ולשמורות הטבע, בין היפות ביותר בקוסטה ריקה. בגלל שהיא נמצאת על עורק תחבורה ראשי, היא משמשת נקודת מעבר יעילה מהגבול עם ניקרגואה וגם מהווה בסיס יציאה מצוין לפארקים הלאומיים באזור ולחופי ניקויה הסמוכים. ליבריה ידועה כ"עיר הלבנה" (La Ciudad Blanca), זאת בשל בתי החמר בה, בתים המעוצבים בסגנון קולוניאלי, הצבועים בצבע לבן. בעיר אפשר למצוא את נמל התעופה הבינלאומי, השני בגודלה בקוסטה ריקה, המשמש בעיקר לטיסות בתוך המדינה עצמה.  בין הפארקים הלאומיים באיזור ניתן למצוא את שמורת Santa Rosa שמתאפיינת ביער טרופי יבש עם צמחייה מגוונת וסוגים רבים של בעלי חיים. צפון מזרחית לעיר נמצאת שמורת Rincon De La Vieja בה ניתן לראות מגוון רחב של ציפורים. במרכז השמורה נמצא הר געש פעיל ובריכות גופרית טבעיות.



ליבריה היא עיר פחות מתויירת ששמרה צביונה המקורי במהלך השנים. בעיר ניתן ללמוד מקרוב על חיי המקומיים, לבלות במסעדות המשפחתיות שמגישות את המאכל המקומי - מרק עוף עם קוסקוס ולהנות מהשקט שחסר במקומות המתוירים יותר במדינה.


מלונות מומלצים בליבריה 


מלון ומעיינות חמים הסיינדה גואציפלין וולקאנו (Hacienda Guachipelin Volcano Ranch Hotel & Hot Springs) ממוקם למרגלות הר הגעש רינקון דה לה וייחה (Rincón de la Vieja), בצפון-מערב קוסטה ריקה. המלון כולל גן יפה עם בריכת שחייה חיצונית ובריכת בוץ וולקני מרגיע.מקום האירוח מארגן מגוון רחב של פעילויות, כגון רכיבה על סוסים או שיט בסירות קאנו ואבובים באשדי הנהר ריו נגרו (Río Negro). ישנם גם טיולי הליכה שונים בהם תוכלו ליהנות מהטבע המדהים של קוסטה ריקה.


מלון הילטון גארדן אין (Hilton Garden Inn Liberia Airport) הממוקם בליבריה (Liberia) שבקוסטה ריקה (Costa Rica), מול נמל התעופה הבינלאומי דניאל אודובר (Daniel Oduber International Airport). גן החיות אפריקה מיה (Africa Mia Wildlife Park) נמצא במרחק של 18 ק"מ מהמלון, והפארק הלאומי Vieja Volcano National Park במרחק של 30 דקות נסיעה משם.






הפארק הלאומי סנטה רוזה הוא אחד הפארקים העתיקים ביותר של קוסטה ריקה, שהוקם בשנת 1971, והוא נערץ על ידי המקומיים והמבקרים כאחד.  לפארק הזה יש גם משמעות היסטורית, שכן הוא משמש כאנדרטה של ​​האסינדה סנטה רוזה (המכונה גם La Casona) ומוזיאון, המנציח את צבא האיכרים המקומי שהוריד את ויליאם ווקר ואת שכירי החרב שלו. הפארק עצמו משתרע על פני 12,000 דונם וכולל בתי גידול רבים, מאדמות ביצות ועד יערות טרופיים.

רינקון דה לה Vieja הפארק הלאומי , הפארק ידוע בזכות הר הגעש הפעיל השוכן בגבולות הפארק. הר געש מייצר אדים, מעיינות חמים, מכתשים, ובוץ; מאוד פופולרי ביקור וטיולים בקרב התיירים המגיעים לאיזור. בפארק ניתן גם לראות חלק מפלים רבים ונהרות של האזור בעת הליכה או רכיבה על סוסים לאורך אחד השבילים של הפארק ביערות הגשם. הפארק הוא רק כשעתיים מחוץ ליבריה, האזור הוא פחות צפוף מאשר החופים. אם אתם מתכננים לבקר את הר הגעש,כדאי לבדוק מראש אם כל פעילות או התפרצויות האחרונות למנוע סיכונים שעלולים להגביל את גישת המבקרים באזור.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה