סן חוסה קוסטה ריקה

סן חוזה, בירתה של קוסטה ריקה וכן העיר הגדולה ביותר בה, משמשת כמרכזה הפוליטי, הכלכלי ואף גם הגאוגרפי של המדינה. בסן חוסה (San Jose) יש תערובת נעימה של ארכיטקטורה מסורתית ומודרנית. מקומות שכדאי לבקר בהם כוללים את התיאטרון הלאומי Teatro National ואת ה-Palacio Nacional (בו נפגשת הוועדה המחוקקת) ופארק Central, שמזרחית ממנו נמצאת הקתדרלה. יש בעיר מספר פארקים יפים, כולל הפארק הלאומי Parque National, פארק Bolivar ופארק Morazan. העיר היא בסיס טוב ליציאה לטיול באזור היפה Meseta Central.




מוזיאונים
מוזיאון הזהב‏ (Museo de Oro Precolombino‏)‏ המוזיאון שוכן במרתף של פלאסה דה לה קולטורה. במוזיאונים מוצגים פריטים מזהב מהתקופה של לפני הכיבוש הספרדי, תערוכה של תולדות המטבע בקוסטה ריקה ובנוסף לכך גם תערוכות מתחלפות.
מוזיאון אבן הירקן‏ (Museo del Jade‏)‏ תוכלו לראות כאן את האוסף הגדול ביותר של אבן ירקן שנכרו ביבשת אמריקה.

 מוזיאון הילדים‏ (Museo de los Niños‏)

המוזיאון הלאומי‏ (Museo Nacional‏)‏ המוזיאון מכיל פריטים שנאספו ברחבי המדינה תוך כדי חפירות ארכאולוגיות, וגם שלל של פרפרים וצמחים מקומיים. המוזיאון נמצא בבניין שעליו ניכרים פגיעות הקליעים ממלחמת האזרחים של 1948.

המוזיאון לאמנות של קוסטה ריקה‏

מוזיאון החרקים באוניברסיטת סן חוזה‏ (Insect Museum at the Universidad de Costa Rica‏). תצוגה מרשימה של עשרות סוגי חרקים. הכניסה עולה כמה דולרים, יש לברר את שעות הפתיחה. עריכה 4 מוזיאון לאמנות ועיצוב עכשווי‏ (Museo de arte y diseño contemporáneo‏)‏

הפארק הזואולוגי ע"ש סימון בוליבאר‏ (Parque Zoológico Simón Bolívar‏)‏

גן הפרפרים ספירוגירה (spirogyra jardin de mariposas) נמצא כ-200 מטר מזרחית למרכז הקניות el pueblo. במקום יש בית קפה שפתוח בעונת התיירות.

הפארק הלאומי‏ (Parque Nacional‏).

פארק מוראזן‏ (Parque Morazan‏).

התיאטרון הלאומי‏ (Teatro Nacional de Costa Rica‏)


מלונות מומלצים בסן חוזה

בארסלו סן חוזה (Barceló San José)  מלון מודרני הממוקם באזור שליו של סן חוזה (San José), במרחק של שלושה ק"מ ממרכז העיר. נמל התעופה חואן סנטמריה (Juan Santamaría Airport) נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה מהמלון, ושירות הסעות מ/אל נמל התעופה זמין על פי בקשה. פארק סבנה (Sabana Park) והאצטדיון הלאומי נמצאים במרחק של 10 דקות נסיעה.





מלון פרזידנטה סן חוזה סיטי סנטר (Hotel Presidente San Jose City Center) Presidente) ממוקם בלב סן חוזה (San Jose) ובמרחק של 100 מ' מהתאטרון הלאומי של קוסטה ריקה (Costa Rica) ופלאסה דה לה קולטורה (Plaza de la Cultura). המוזיאון הלאומי ומוזיאון הזהב נמצאים במרחק של 5 דקות הליכה. אוטובוסים רבים עוצרים בקרבת מקום, ושדה התעופה של סן חוזה נמצא במרחק של פחות מק"מ אחד משם.






מלון רדיסון סן חוזה - קוסטה ריקה (Radisson Hotel San Jose - Costa Rica) נמצא במרחק של 800 מטרים משדרת סנטרל (Central Avenue).







Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה